نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 13:09

امضای تفاهم‌نامه 7000 میلیاردی بخش خصوصی با دولت

استاندار سمنان گفت: در سفر رئیس‌جمهور به سمنان، بالاترین تفاهم‌نامه بخش خصوصی با دولت به ارزش هفت هزار میلیارد تومان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در نشستی با شماری از جوانان سمنان، یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی داشت و با گرامیداشت مناسبت‌های هفته، به معلمان عزیز هفته معلم و به کارگران پرتلاش، هفته کارگر را تبریک گفت.

وی تصریح کرد: تمام موقعیت و فرصت‌های امروز خود را مدیون حضور در برنامه‌های مسجد و مدرسه می‌دانم.

استاندار سمنان ادامه داد: از تدبیر انجام‌شده در خصوص دیدار صمیمانه جوانان با مدیران و مسؤولان استان به‌صورت ویژه قدردانی کرده و امیدوارم این اقدام به‌عنوان یک دوره تجربه‌نگاری موفق برای جوانان استان باشد.‌

هاشمی بیان کرد: خوشبختانه در سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان بالاترین تفاهم‌نامه بخش خصوصی با دولت به ارزش هفت هزار میلیارد تومان امضا شد.

وی بیان کرد: استان سمنان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ دارنده رتبه دوم کشور است.

استاندار سمنان گفت: روابط عمومی موتور محرک جهاد تبیین در دستگاه‌های اجرایی است و باید در جهت تقویت بدنه کارشناسی دستگاه‌های اجرایی تلاش کرد.

استاندار سمنان در این دیدار صمیمانه که بالغ بر ۵۰ نفر از جوانان فعال شهرستان سمنان حضور داشتند، با بیان خاطراتی از دوران جوانی و نوجوانی خود به تشریح مهم‌ترین اقدامات و افتخارات استان در استقرار دولت سیزدهم پرداخت.

دیدار صمیمانه جمعی از جوانان فعال، انقلابی و پویای شهرستان سمنان با استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان انجام شد.

در ادامه چند تن از جوانان با بیان دغدغه‌ها، پیشنهادها و انتظارات خود، از همراهی و اقدامات جهادی استاندار سمنان قدردانی کردند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1188067

مهمترین اخبار ایران و جهان: