نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 13:53

۴۵۱ کیلوگرم موادمخدر در لرستان کشف شد

فرمانده انتظامی لرستان از کشف بیش از ۴۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۸۹ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر از ابتدای طرح نوروزی تا کنون در این استان خبر داد.

به گزارش برگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: در راستای تدابیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، یکی از اولویت‌های پلیس برخورد قاطع با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر است.

وی افزود: در این راستا همکاران سخت کوش فرماندهی انتظامی لرستان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون موفق به شناسایی و دستگیری ۱۸۹ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در سطح استان شده اند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: از افراد دستگیر شده ۴۵۱ کیلو و ۷۳۳ گرم انواع مواد مخدر اعم صنعتی و سنتی کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴۴ درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در بحث دستگیری خرده فروشان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد افزایش دستگیری داشته‌ایم، گفت: برخورد قاطع پلیس با سوداگران مرگ بی امان ادامه دارد.

الهی در پایان ضمن تقدیر از همراهی خوب مردم با پلیس تصریح کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در بحث خرده فروشان مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع تا اقدام لازم صورت گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1129423

مهمترین اخبار ایران و جهان: