نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 21:36

امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه در ۹۶ حادثه به مصدومان طی فروردین

کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه در ۹۶ حادثه به مصدومان طی فروردین ماه خبر داد.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بازه زمانی یکم لغایت ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲، ۹۶ حادثه در استان کرمانشاه وقوع پیوسته است که شامل یک مورد حادثه برف و کولاک، ۵۱ مورد جاده‌ای، یک مورد خدمات مناسبتی، یک مورد دریا و ساحلی، ۱۰ مورد سیل و آبگرفتگی، یک مورد شهری، ۱۲ مورد خدمات حضوری و ۱۹ مورد کوهستان است.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث یک هزار و ۴۷۱ نفر دچار حادثه شده‌اند، افزود: از این تعداد سه نفر در برف و کولاک، ۲۱۶ نفر جاده‌ای، یک هزار و ۱۴۰ نفر خدمات مناسبتی، یک نفر ساحلی، ۷۳ نفر سیل و آبگرفتگی، یک نفر شهری و ۲۳ نفر در حوادث کوهستان گرفتار شدند و به ۱۴ نفر از خدمات حضوری ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: یک هزار و ۴۵۳ نفر نیز طی این حوادث آسیب دیدند که شامل سه نفر برف و کولاک، ۲۰۷ نفر جاده‌ای، یک هزار و ۱۴۰ نفر خدمات مناسبتی، ۷۳ نفر سیل و آبگرفتگی، یک نفر شهری و ۱۶ نفر کوهستان است و ۱۳ نفر از خدمات حضوری بهره مند شدند.

محمدی با اشاره به اینکه مجموع کل نجات‌یافتگان ۶۶ نفر است، گفت: از این تعداد ۵۱ نفر جاده‌ای، هشت نفر خدمات حضوری، یک نفر شهری، ۶ نفر کوهستان است که در حوادث به وقوع پیوسته از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی ادامه داد: در این حوادث ۶۳۶ نیروی امدادی در ۱۵۴ تیم عملیاتی به کار گرفته شدند و ۹۶ دستگاه آمبولانس به محل‌های مورد نظر اعزام شدند و در فروردین ماه امسال ۲۰ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای امدادی نیز صورت گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178867

مهمترین اخبار ایران و جهان: