نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 23:34

کارگران خلاقیت‌ها و ایده‌های خود را در محیط های کاری مطرح کنند

یزد- فرماندار بهاباد گفت: کارگران در محیط های کاری خلاقیت و ایده های خود را مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تیموری شامگاه یکشنبه در دیدار جمعی از کارگران شرکت‌های تولیدی شهرستان بهاباد به مناسبت روز کارگر با بیان اینکه کار و کارگری در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه ای بر خوردار است، اظهار داشت: کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی و توسعه هستند و بی‌شک حیات ملت، جامعه و همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی بر گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی کارگران است.

فرماندار بهاباد بیان کرد: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید مشغول به فعالیت هستند و بی‌شک بخش عظیمی از دستاوردهای اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش‌های مجاهدانه و شبانه روزی کارگران است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر (س) فرمودند که در بین همه صداها، سه طنین انسان‌ها را به خدا نزدیکی می‌کند، گفت: این سه صدا، نوک قلم دانشمندان، گام رزمندگان و صدای چرخ ریسندگان است و امروز مقام معظم رهبری بر اساس همین روایت و با تشویق به علم آموزی و دانش بنیان کردن امور و تقویت نیروهای امینت آفرین و صدای چرخ کارخانه ها، کشور را به پیش می برند.

تیموری با اشاره به اینکه کارگران سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند و محیط‌های کارگری باید محیط تلاش، کار، جهاد و رقابت باشد، بیان کرد: صنعت کشور مدیون تلاش کارگران است.

فرماندار بهاباد تاکید کرد: کارگرانی که در واحدهای تولیدی یا معدنی کار می‌کنند، ایده و خلاقیت از خود نشان دهند و ابتکارات خود را به جامعه معرفی کنند.

در این نشست نمایندگان جامعه کارگری بهاباد به تشریح مسائل و مشکلات حوزه کارگری این شهرستان پرداختند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179023

مهمترین اخبار ایران و جهان: