نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 07:47

کمک ۱۶ میلیارد تومانی مردم تاکستان به مددجویان

رئیس کمیته امداد اداره تاکستان گفت: اقشار مختلف مردم نیکوکار طی چهار ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۶ میلیارد و ۱۲۷ میلیون تومان در قالب طرح های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان و محرومان تاکستان مساعدت داشته اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، علی محمدرضایی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مختلفی را برای دریافت کمک های مردمی دارد که این کمک ها همگی در این شهرستان و برای نیازمندان صرف می شود.

وی ادامه داد: مجموع کمک های مردمی طی چهار ماهه نخست سال جاری در شهرستان تاکستان بیش از ۱۶ میلیارد و ۱۲۷ میلیون تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد اداره تاکستان اضافه کرد: از این میزان کمک مردمی بیش از ۹ میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان در شهر تاکستان، بیش از دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در شهر ضیاءآباد، بیش از سه میلیارد و ۴۶۹ میلیون تومان شهر خرمدشت و بیش از یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان در اسفرورین جمع آوری شده است.

این مسوول افزود: در مجموع طی چهار ماهه نخست سال جاری سه هزار و ۶۵۱ حامی بیش از دو میلیارد و ۴۴۲ میلیون تومان به یکهزار و ۹۱ فرزند محسنین و ۲۴۷ فرزند یتیم شهرستان تاکستان اهداء کرده اند.

محمدرضایی عنوان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۷۱۳ میلیون تومان صدقه مردم نیکوکار در ۱۵ هزار و ۹۹۷ صندوق صدقه جمع آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از هفت میلیارد و ۵۰۱ میلیون تومان کمک مردمی نیز در ۲۴ مرکز نیکوکاری جمع آوری شده که کمک های جمع آوری شده توسط اعضای این مراکز برای نیازمندان و محرومان صرف شده است.

رئیس کمیته امداد اداره تاکستان یادآور شد: عموم مردم نیکوکار برای کمک به نیازمندان و محرومان شهرستان تاکستان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۶*۸۸۷۷* هدایای خود را اهداء کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501167

مهمترین اخبار ایران و جهان: