نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 18:11

برخورد مرگبار ۲ موتورسیکلت در بازار تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد ۲ دستگاه موتورسوار با یکدیگر در محله پامنار تهران خبر داد و گفت: این تصادف منجر به فوت یکی از موتورسواران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی گفت: شب گذشته در خیابان امیرکبیر، نبش خیابان پامنار ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر برخورد کرده که طی آن یکی از موتورسواران به خاطر شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی افزود: بلافاصله پس از این حادثه مأموران راهنمایی و رانندگی منطقه ۱۲ در محل حاضر و ضمن هماهنگی با مرکز اورژانس تهران، فرد مصدوم و فوت شده به بیمارستان منتقل شدند پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد عدم توجه به جلو، تاریکی هوا و نداشتن تجهیزات ایمنی علت اصلی حادثه و مرگ موتورسوار بوده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، در پایان از موتورسواران خواست در هنگام تاریکی هوا و خلوتی معابر حتماً با سرعت مطمئنه تردد کنند و قبل از روشن کردن موتورسیکلت کلاه ایمنی استاندارد خود را بر سر بگذارند و از انجام هرگونه حرکات نمایشی در معابر خودداری کرده و تمام حواس خود را فقط و فقط به رانندگی اختصاص دهند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491623

مهمترین اخبار ایران و جهان: