نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 00:17

اجرای پروژه‌های عمرانی و آبی در دولت سیزدهم سرعت گرفت

قزوین- رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: در دولت سیزدهم اجرای پروژه‌های عمرانی و آبی نیمه تمام سرعت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح ۳۳ پروژه آبی که به مناسبت هفته دولت و به صورت نمادین در شهر زیاران به بهره برداری رسید اظهار کرد: با استقرار دولت سیزدهم اجرای پروژه‌های نیمه کاره عمرانی و آبی در استان قزوین سرعت گرفت.

وی با بیان اینکه باید از تیم مدیریتی استان و استاندار برای پیگیری مشکلات آب آبیک و زیاران تشکر کنیم، افزود: با بهره برداری از پروژه‌های آب در شهرستان آبیک امید در دل مردم این شهرستان زنده شده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز آبیک پایتخت پروژه‌های آبی کشور است.

وی تاکید کرد: افتتاح ۱۵ پروژه آب شهری و ۱۸ پروژه آب روستای نشان می‌دهد مجلس و دولت برای روستاییان و نوشهرها برنامه ویژه دارند.

محمدبیگی ادامه داد: روزی که این پروژه‌ها در آبیک شروع شد مردم تصور می‌کردند این پروژه‌ها نیز مانند کارهای قبلی نیمه کاره باقی خواهد ماند اما با همت مدیران دولت در استان و پیگیری‌های نمایندگان مجلس امروز شاهد افتتاح پروژه‌ها هستیم.

وی عنوان کرد: آنچه به مردم در شهرستان توسط دولت قول داده شده بود عملیاتی شده و این روند استمرار خواهد داشت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: از تیم مدیریتی دولت در استان قزوین انتظار داریم که مردم شهر زیاران به غیر از پروژه‌های آبی در سایر بخش‌ها از جمله استقرار دستگاه‌ها و پروژه‌های درمانی طعم شهر شدن را بچشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472267

مهمترین اخبار ایران و جهان: