نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 19:29

نام نویسی حدود ۲۰ هزار متقاضی در خوزستان برای دریافت زمین

اهواز- املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تاکنون ۱۹ هزار و ۷۹ نفر در این استان در طرح واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی میثاقی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در خصوص طرح جوانی جمعیت در استان خوزستان و واگذاری زمین به خانواده‌هایی که دارای سه فرزند یا بیشتر هستند، اظهار کرد: طبق آخرین آمار سامانه ثبت‌نام این طرح، تاکنون ۱۹ هزار و ۷۹ نفر در طرح واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد نیز ۲ هزار و ۹۸۱ نفر تأیید نهایی شده‌اند تا بتوانند از خدمات در نظر گرفته شده در این زمینه بهره‌مند شوند و زمین به آن‌ها اختصاص داده شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای این تعداد در استان زمین استحصال، تملک، تغییر کاربری و تفکیک شده تا بتوان نسبت به اختصاص این اراضی به افراد واجد شرایط اقدام کرد.

میثاقی در خصوص اختصاص اراضی در قالب این طرح در کلانشهر اهواز عنوان کرد: یک زمین ۱۰ هکتاری در اهواز برای افراد مورد نظر اختصاص پیدا کرده و مشکلی در فرآیند واگذاری زمین وجود ندارد.

وی تاکید کرد: زمین به میزان کافی در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده تا در شهرستان‌های مختلف برای واگذاری زمین در قالب این طرح به افراد واجد شرایط، زمین در اختیار آنها قرار داده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496967

مهمترین اخبار ایران و جهان: