نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 15:12

افتتاح ۲۰ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۳۰۰ میلیاردی در مازندران

جویبار - استاندار مازندران از افتتاح ۲۰ واحد صنعتی با حجم سرمایه گداری هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان در طی هفته دولت در استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حسینی پور ظهر سه شنبه در آئین افتتاحیه شرکت کاسپین لوله طبرستان مستقر در شهرک صنعتی جویبار با با اشاره به اینکه با افتتاح این واحدهای صنعتی برای ۹۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است، گفت: متأسفانه هر گاه در استان می‌خواهیم واحدهای تولیدی و صنعتی راه اندازی کنیم به خاطر مباحث زیست محیطی جلوی کارگرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حتی برای ریل گذاری صادرات محصولات کشاورزی نیز با موانعی مواجه می‌شویم و هزاران دلیل برای اجرایی نشدن کار آورده می‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه در ۲ سال گذشته اقدامات مؤثر زیربنایی برای باز شدن مرزهای این استان به کشورهای همسایه گرفته شده است، اظهار داشت؛ افتتاح این واحد تولیدی همچون دیگر واحدهای افتتاح شده در هفته دولت از افتخارات استان مازندران بوده است.

مقام عالی دولت دراستان بیان کرد: برای ایجاد تحول در توسعه اقتصادی هیچ راهی جز ایجاد وحدت و همدلی بین مردم و تمام گروه‌های سیاسی نیست و آن وقت شاهد مازندران قوی در کشور خواهیم بود.

حسینی پور به رشد منفی اقتصادی طی سال‌های گذشته اشاره و ادامه داد: خوشبختانه رشد اقتصادی استان مازندران به ۴/۱ درصد رسیده و امسال تلاش خواهیم کرد این رشد اقتصادی را به ۸ درصد برسانیم.

وی ظرفیت‌های استان مازندران در ۳ حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری بی بدیل دانست و افزود: با توسعه این بخش‌ها می‌توانیم تمام جوانان استان را مشغول به کار کنیم و خط فقر را نیز کاهش دهیم.

این مقام مسئول در ادامه تولیدکنندگان را سرداران حوزه بی اثر کردن تحریم‌های دشمنان بیان کرد وگفت: آن دولت‌هایی که بعد از انقلاب مشی دولتی شأن به شهیدان رجایی و باهنر نزدیک بود موفقیت آنان چشمگیر تر بوده است.

وی تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر محبوب دل مردم بودند و آنان با رفتار و عملکرد درست خود در دل مردم جای گرفتند.

استاندار مازندران دولت سیزدهم را برگرفته از دل مردم دانست و افزود: مدیران ما در کشور نیازمند مدیریت عاشورایی با سبک شهید رجایی و باهنر و حاج قاسم سلیمانی هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475323

مهمترین اخبار ایران و جهان: