نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 10:58

آب شرب موضوع اول و آخر شهرضا است

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب شهرضا از نظر کیفیت و کمیت مشکل دارد، گفت: آب شرب موضوع اول و آخر شهرضا است.

سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با تقدیر از عملکرد دولت در ارتباط با کشورهای همسایه اظهار داشت: ارتباط با کشورهای همسایه کمبودی بود که در کشور احساس می‌شد، تقویت ارتباط با همسایگان، کاری بسیار ارزشمند و ماندگار برای دولت و دستگاه دیپلماسی است.

وی با بیان اینکه آزادسازی پول‌های بلوکه شده اقدام بزرگی بود، گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده یک پیروزی بزرگ دیپلماتیک و سیاسی برای ایران بود.

محمودی با بیان اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، گفت: باید با عملکرد خود امید را در کشور و شهرستان ایجاد کنیم، ما همه مستخدم مردم هستیم.

 نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر دریغ کردیم در خدمت به مردم باید پاسخگوی خون شهدا باشیم، بیان کرد: آب شرب موضوع اول و آخر شهرضا است، در مجلس دهم موضوع آب شهرضا پیگیری شد و تخصیص آب گرفتیم اما عملیاتی شدن آن زمان بر است.

وی با بیان اینکه آب شهرضا از نظر کیفیت و کمیت مشکل دارد، افزود: تخصیص جدیدی از وزارت نیرو گرفته شد تا در کوتاه مدت مشکل آب شرب شهرضا برطرف شود.

محمودی با اشاره به خریداری لوله‌ها برای آبرسانی به شهرضا بیان کرد: اگر کمیسیون حفاری دستور تشکیل آن را بدهند، کار آغاز و انتقال آب شرب انجام می‌شود و آب موجود با منابع آب شهرستان مخلوط می‌شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی شهرضا موضوع مهمی است، همه مراحل گذرانده شده است و بخش خصوصی قرار است در این منطقه سرمایه‌گذاری کند، در شرایط فعلی نگه داشتن بخش خصوصی پشت درب به صلاح نیست.

وی با اشاره به شیمی پارک شهرضا خاطرنشان کرد: شیمی پارک شهرضا تأکید رهبر معظم انقلاب است که باید از خام‌فروشی جلوگیری کرد، هر اتفاقی در شهرستان رقم بخورد مربوط به کل استان است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479723

مهمترین اخبار ایران و جهان: