نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 08:39

کرمانشاه خنک می‌شود

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از امروز تا روز چهارشنبه به آرامی شاهد روند کاهش دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: براساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، هوای استان امروز و فردا، صاف و آفتابی؛ گاهی اوقات همراه با وزش و در  نواحی مرزی با احتمال غبار رقیق خواهد بود.

وی ادامه داد: از اواسط وقت روز دوشنبه تا روز چهارشنبه، موجی کم رطوبت از جو منطقه عبور می‌کند و در بعضی از ساعات  سبب تشدید وزش باد و رشد ابر خواهد شد؛ وزش باد ممکن است طی ساعاتی از مذکور جو استان را به شکلی نسبتا رقیق غبارآلود کند؛ البته این احتمال برای نواحی مرزی بیشتر به نظر می‌رسد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از لحاظ وضعیت دمایی از امروز تا روز چهارشنبه به آرامی شاهد روند کاهش دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود، اما در دو روز پایانی هفته(پنجشنبه و جمعه) با تقویت شرایط پایدار به طور نسبی مقداری هوای استان گرم‌تر خواهد شد.

وی دمای شهر کرمانشاه را طی ۲۴ ساعت گذشته بین حداقل ۱۶ و ۴۰ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی خسروی با بیشینه دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرستان‌های سنقر، کنگاور بخش حمیل و کوزران با کمینه دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک‌ترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیده است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1468767

مهمترین اخبار ایران و جهان: