نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 12:40

نظام اداری کارآمد و چابک در تحقق هدف‌های انقلاب بسیار مهم است

رییس جمهور گفت: نظام اداری امیدآفرین، کارآمد و چابک در تحقق هدف‌های انقلاب بسیار مهم و راهبردی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در هیجدهمین همایش شهید رجایی که صبح امروز در سالن اجلاس سران طی سخنانی اظهار داشت: از تمامی وزارتخانه‌ها دست‌اندرکاران و همکاران بخش‌های مختلف کشور که حقیقتاً تلاششان در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است تشکر می‌کنم و فقط این نیست که تلاش عده‌ای خاص را مورد تشکر قرار دهیم بلکه بسیاری از افرادی که امید آفرینی می‌کنند زحمات آنها قابل تشکر است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی یک گام انکارناپذیر داریم که تحول اداری در کشور است.

رییسی ادامه داد: نظام اداری در تحقق اهداف بسیار نقش آفرین است. نظام اداری امیدآفرین کارآمد و چابک در تحقق هدف‌های انقلاب بسیار مهم است تا همه شاخص‌های نظام انقلابی را داشته باشد تا در نتیجه ایمان و تقویت آن، مردم پایه بودن و هم عدالت پایه بودن را داشته باشیم و هم همراه افزایش بهره‌وری را داشته باشد.

رییس قوه اجرایی بیان داشت: ما در این نظام اداری با مشخصه‌هایی که برای نظریه انقلاب اسلامی داریم باید مقایسه کنیم که سازمان اداری کشور متناسب با سازمان آماده شده و تحقق اهداف نظام انقلابی هست یا فاصله دارد؟

وی ادامه داد: وظیفه همه مسئولان و مدیران و کارمندان آن است که این فاصله‌ها را کم کنیم و نظام اداری متناسب با نظام انقلابی شود و در این راه ممکن هست با یک سری موانع و نخواستن‌ها مواجه شویم، چون برخی تحول‌ناپذیرند و وضع موجود را بپسندند.

در حال تکمیل…

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469223

مهمترین اخبار ایران و جهان: