نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 09:17

۹ طرح عمرانی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در بخش خرمدشت اجرا می شود

بخشدار خرمدشت گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال اجرای طرح های محرومیت زدایی در سطح کشور است که بر این اساس در بخش خرمدشت ۴ طرح در حوزه راه روستایی و ۵ طرح در حوزه آبرسانی را در دست اقدام داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت سید مهدی خضری بخشدار خرمدشت با همراهی رؤسای ادارات بخش، شهردار و شورای اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی و پرسنل بخشداری، صبح امروز با امام جمعه خرمدشت دیدار کردند.

خضری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: باید از شهدا درس پایداری و عزت آفرینی را گرفت. دولتمردان باید مانند شهید رجایی و باهنر خدمت به مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند و با تلاش صادقانه، ادامه دهنده راه شهدا باشند.

بخشدار خرمدشت افزود: دشمن برای جلوگیری از پیشروی ایران اسلامی تمام ظرفیت‌های خود را بکار گرفته است و بر این اساس ضرورت دارد مردم و مسوولان هوشیارانه به مسیر پیش رو توجه کنند.

وی اذعان کرد: از محوری ترین سیاست ها و برنامه‌های دولت سیزدهم استفاده از ظرفیت‌های بومی و موجود کشور با همراهی مردم در امور مدیریتی است که با این اقدام گام های بلندی در جهت توسعه و پیشرفت کشور برداشته شد.

این مسوول ادامه داد: طی دو سال گذشته و در حوزه حمایت از تولید و اشتغال، با رفع موانع، بسیاری از واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشتند که در افزایش اشتغالزایی نقش بسزایی داشته است.

بخشدار خرمدشت عنوان کرد: با وجود برقراری تحریم ها، در حوزه صادرات نفت و محصولات غیرنفتی رشد خوبی را شاهد هستیم و انشاالله این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال اجرای طرح های محرومیت زدایی در سطح کشور است که بر این اساس در بخش خرمدشت ۴ طرح در حوزه راه روستایی و ۵ طرح در حوزه آبرسانی را در دست اقدام داریم.

خضری خاطرنشان کرد: در سطح کشور طرح جامع هوشمندسازی توزیع آرد و نان اجرایی شد که ضمن پیشگیری از هدر رفت گسترده، از تخلفات عدیده در این حوزه جلوگیری به عمل آورده است. 

این مسوول گفت: دولت سیزدهم با جدیت به دنبال مقابله با رانت و فساد است و هرجا که بویی از رخنه فساد در بدنه دولت حس شود، سریعا ورود پیدا می‌کند و بساط آن را برمی‌چیند.

بخشدار خرمدشت با تشریح عملکرد دولت در این منطقه، اظهار کرد: خوشبختانه مسوولین در راه خدمت به مردم بسیار همدل و هماهنگ هستند چراکه هدف دولت ارائه خدمت بی منت به بخش های مختلف جامعه است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1468823

مهمترین اخبار ایران و جهان: