نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 20:56

«آینده‌سازان» تراکتور دوم در اردبیل خواهد بود

اردبیل- رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان اردبیل با حضور در لیگ دسته ۲ می‌تواند با همراهی هواداران پرشور، تیم دوم تراکتورسازی آذربایجان و استان اردبیل باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نوتاش عصر پنجشنبه در مراسم آغاز به کار باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان اردبیل اظهار کرد: این تیم با همراهی نخبگان ورزش استان اردبیل به ویژه فوتبال می‌تواند در سطح بسیار بالا درخشش داشته و استعدادهای ورزشی اردبیل را در سطح ملی و حتی جهانی معرفی کند.

وی تصریح کرد: با فعال شدن باشگاه آینده‌سازان اردبیل که در قالب هیئت مدیره، مدیرعاملی توانمند و همراهی پیشکسوتان این استان در فوتبال فعالیت منسجم خود را آغاز کرده، قطعاً با کمک دلسوزان و جامعه رسانه‌ای و مطبوعاتی می‌تواند در سطوح بالاتر درخشش داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ۷۰ تیمی که در لیگ‌های اول و دوم و همچنین لیگ برتر بازی می‌کنند شامل سه وضعیت دولتی، نیمه دولتی و یا خصوصی هستند که تیم‌های دولتی با تزریق منابع نفت و مالیات در بهترین شرایط در فوتبال حاضر هستند و قدرت‌نمایی می‌کنند.

نوتاش افزود: برخی از تیم‌ها متصل به عوامل تأثیرگذار در کشور عمل می‌کنند که این باشگاه‌ها نیز عمدتاً وضعیت درآمدی و منابع مالی خوبی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باشگاه‌هایی که به صورت خصوصی مدیریت می‌شوند با انواع دغدغه‌ها و مشکلات روبه‌رو هستند و کار در این باشگاه‌ها دلی و از روی دلسوزی است و در سطح‌بندی مالی نیز وضعیت مالی چندان پایداری در این باشگاه‌ها مشاهده نمی‌شود.

نوتاش اضافه کرد: باشگاه آینده‌سازان اردبیل جز باشگاه‌های گروه سوم محسوب می‌شود که یک مدیر علاقه‌مندی در این حوزه با دلسوزی تمام و خارج از شهر و دیار خود در اردبیل سرمایه‌گذاری کرده تا جوانان و علاقه‌مندان فوتبال در این دیار بتوانند از فضای فوتبالی و شور و نشاط ایجاد شده، بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: شعبه دیگری از باشگاه تراکتور با علاقه‌مندان پرشور در قالب باشگاه آینده‌سازان در اردبیل راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم با کمک هواداران و کادر دلسوز باشگاه شاهد درخشش تیم و کسب نتایج مناسب در سطح باشگاهی باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل ادامه داد: قطعاً در این مسیر باید هوشمندانه عمل کنیم تا بتوانیم با نگاه عمیق‌تر به تجربیات موفق، در حوزه تیم‌داری به اهداف شایسته دست پیدا کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466767

مهمترین اخبار ایران و جهان: