نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 10:52

بیش از ۸۰ پروژه در پارس‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

پارس‌آباد- فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: تعداد ۸۱ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۷۴ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان بین صبح پنجشنبه در دیدار با مسئولان شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: تعداد ۸۱ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۷۴ میلیارد تومان در هفته دولت در پارس آباد به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان عملکردهای دولت است، گفت: مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و مسئولان نیز در خدمت به مردم کوتاهی نکنند که هرچه داریم از برکت مردم است و مردم حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم باید سرلوحه کار مدیران شهرستان باشد، افزود: دستگاه‌های اجرایی تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم را به عنوان اصلی‌ترین وظیفه در دستور کار قرار دهند زیرا این پست‌ها و مسئولیت‌ها زودگذر بوده و امانت‌های الهی است که باید آن‌ها را به نفع مردم حفظ کرد.

جهان بین ادامه داد: تفکیک آب شرب از کشاورزی قشلاقات پارس آباد، احداث و توسعه راه گردشگری دریاچه مغان، احداث ۶ واحد مسکن محرومین و معلولین در روستاها نمونه‌های از پروژه‌های افتتاحی شهرستان پارس آباد به مناسبت هفته دولت می‌باشد.

وی عنوان کرد: دیدار مسئولین ادارات با امام جمعه، عطرافشانی مزار شهدای والامقام شهرستان، اجرای میز خدمت، مراسم یادواره شهدا و همایش پیاده روی خانوادگی نمونه‌هایی از برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان پارس آباد است.

رئیس شورای اداری پارس آباد بیان کرد: شاخصه‌های رفتاری شهیدان رجایی و باهنر ساده زیستی، اخلاق گرایی، مدیریت در میدان و خدمت بی منت بود و ما نیز باید با الگوگیری از ایشان در همین مسیر گام برداریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465667

مهمترین اخبار ایران و جهان: