نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 22:36

۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل کشف شد

اردبیل- جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: در پنج ماهه اول امسال بیش از ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اردبیل کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عادل منیر شامگاه پنجشنبه در نشست تخصصی کمیته‌های مبارزه با مواد مخدر در اردبیل اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با مراقبت و هوشیاری تمام و مشارکت مردم توانسته سوداگران مرگ را در استان شناسایی و اقدامات مهمی را در جلوگیری از فعالیت قاچاقچیان انجام دهد.

وی تصریح کرد: در این حوزه علاوه بر شناسایی قاچاقچیان و باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، در قالب طرح‌های مختلف به ویژه پاکسازی محلات آلوده سعی شده تا با خرده فروش‌ها و توزیع‌کنندگان مواد مخدر نیز برخورد جدی انجام شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: بیش از ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان اردبیل در پنج ماهه امسال کشف شده که عمده آنها از نوع تریاک و هروئین بوده است.

منیر افزود: ۱۳۵ دستگاه خودروی قاچاقچیان در این مدت متوقف شده و عملیات بازرسی و کشف انواع مواد مخدر از آنها انجام شده است.

وی متلاشی شدن قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر را در سطح استان با مراقبت‌های پلیس و نیروهای مردمی یادآور شد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در قالب طرح‌های مختلف در طول سال تلاش می‌کند تا جلوی توزیع و مصرف مواد مخدر گرفته شده تا جوانان و نوجوانان در این تله تدارک‌دیده شده گرفتار نیایند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: خانواده‌ها باید مراقب فعالیت روزانه فرزندان خود باشند تا از روی ناآگاهی و بی‌احتیاطی در دام سوداگران مرگ و توزیع‌کنندگان مواد افیونی نیفتاده بلکه با هوشیاری تمام سعی بر اقدامات پیشگیرانه داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466867

مهمترین اخبار ایران و جهان: