نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 14:26

روند ساخت مسکن کریمان اردستان تسریع شود

امام جمعه اردستان گفت: روند کار پروژه ۲۲۰ واحدی ساخت مسکن کریمان اردستان به کندی پیش می‌رود و از مسؤولان مربوطه درخواست داریم در روند ساخت مسکن کریمان تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: حماسه عظیم اربعین در سال جاری تجلی حضور ولایتمداران در سرزمین عشق است و بیش از ۲۰ میلیون‌ نفر زائر از سراسر جهان در کربلا حضور داشته که در هوای گرم و شرایط دشوار در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند.

وی افزود: دشمنان در ایام محرم با تبلیغات بسیاری در خصوص عزا نگرفتن و نرفتن به کربلا خواستند از عزاداری مردم جلوگیری کنند اما هرگز موفق نشدند و طبق روایات موجود، گرفتن مراسم عزا برای امام حسین(‌ع)، نور خداست و نور خدا خاموش شدنی نیست.

دهشیری خاطرنشان کرد: هفدهم شهریور یادآور کشتار وحشیانه مردم توسط دژخیمان پهلوی است که به حمایت از امام راحل در میدان شهدا تهران قیام کرده بودند و امام خمینی(ره) با صدور پیامی، خواب راحت را از آنان گرفت که از این جنایت دژخیمان حماسه بر علیه آنان ایجاد شد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: نوزدهم شهریور وفات اولین امام جمعه تهران بعد از انقلاب است که بنابر تعبیر مقام رهبری این فرد اهل صداقت‌، درستکاری و مبارزه بود و در امتداد اقامه نمازجمعه شهدای محراب قرار دارند که ۲۰ شهریور سال ۶۰ سالگرد شهادت دومین شهید محراب است.

وی یادآور شد: در ۲۰ شهریور سال ۸۰ حمله ای به برج دوقلوی آمریکا و پنتاگون صورت گرفت که تحلیل‌گران سیاسی این مسئله را تحلیل کرده و اعلام کردند که شاید کار شیطانی خود آمریکایی‌ها باشد چرا که در آن برج برخی از صهیونیست‌ها مشغول به کار بودند.

دهشیری بیان کرد: امید می‌رود اعضای هیأت دولت به توصیه‌های رهبر انقلاب گوش دهند و به مسائل اقتصادی و معیشتی که مورد تاکید رهبر انقلاب قرار دارد توجه کنند که مردم کشور بیش از این در رنج و سختی قرار نگیرند.

امام جمعه اردستان اضافه کرد: مسؤولان باید جهادی کار کنند و تلاش و فعالیت‌های آنان افزون شود که این امر را از عموم دولت‌مردان انتظار داریم و از مسؤولان شهرستان نیز درخواست داریم که توصیه‌های رهبر انقلاب را جدی بگیرند و کار جهادی شبانه‌روزی را در دستور کار قرار دهند.

وی تاکید کرد: یکی از اقداماتی که در اردستان برجای مانده پروژه ۲۲۰ واحدی ساخت مسکن کریمان است که روند کار آن به کندی پیش می‌رود و از مسؤولان مربوطه درخواست داریم نسبت به این وضعیت رسیدگی کنند و در روند ساخت مسکن کریمان اردستان تسریع شود چرا که به ضرر مردم است.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1489967

مهمترین اخبار ایران و جهان: