نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 08:28

تحویل ۲۰۰ کلاس درس به آموزش و پرورش تا پایان سال 1402

مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: تا پایان امسال ۲۰۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان تحویل داده می‌شود.

حمیدرضا اسلامی، مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در گفت‌وگو با فارس با اشاره تحویل ۲۰۰ کلاس درس به آموزش و پرورش تا پایان امسال اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود، این تعداد کلاس درس در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است. 

مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی کرده بودیم تا ۱۰۰ کلاس از ۲۰۰ کلاس اعلام شده را تا فصل بازگشایی مدارس تحویل دهیم، اضافه کرد: هشت پروژه احداث مدرسه در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید. 
 وی همچنین از خرید تجهیزات آموزشی به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این تجهیزات در بین نواحی ۱۴ گانه آموزشی زنجان توزیع شد. 
اسلامی گفت: تجهیزات خریداری شده شامل کامپیوتر، لپ تاب، میز و نیمکت، تخته، تجهیزات هنرستانی شامل موتور خودرو، وسایل جانبی، دوربین و پایه دوربین، شبیه ساز تراشکاری، چکش و اره بوده است. 
مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان تصریح کرد: همچنین با کمک گروه‌های جهادی ۳۵۰ مدرسه زنجان به لحاظ شکل ظاهری و همچنین تجهیزات آموزشی بازسازی شد که نقش دانش‌آموزان نیز در این زمینه تاثیرگذار بود. 
وی یکی از دغدغه‌های مهم این اداره کل را طرح برچیده شدن مدارس کانکسی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۱۱ مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان زنجان وجود دارد که در تلاش هستیم که همه این مدارس ساماندهی شود.

پایان پیام/2308
.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1490523

مهمترین اخبار ایران و جهان: