نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 22:23

ارسال ۳۸۴ اثر به سومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های کردستان

دبیر سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و اولین جشنواره رسانه‌های ورزشی کردستان گفت: در مجموع ۳۸۴ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، منصور اولی شامگاه امروز در اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و اولین جشنواره رسانه‌های ورزشی کردستان اظهار کرد: این دوره جشنواره با بیش از ۱۰ سال وقفه برگزار شد که خود به نوعی حکم پایه‌گذاری یک جشنواره نو داشت.

وی خاطرنشان کرد: اولین جشنواره مطبوعات؛ خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ورزشی استان هم برای اولین بار در ایران پایه‌ریزی شد که دستاوردی مهم است و امیدوار‌یم مقدمه‌ای برای برگزاری جشنواره رسانه‌های ورزشی در سطح ملی با محوریت استان کردستان باشد‌.

به گفته اولی، سومین جشنواره رسانه‌های استان و اولین جشنواره رسانه‌های ورزشی که دبیری آن بر عهده بنده قرار گرفت در شرایطی خاص برگزار شد که هم برگزاری اصل جشنواره و هم برگزاری مراسم اختتامیه با تاخیرهایی مواجه شد.

وی تصریح کرد: در مجموع ۳۸۴ اثر از ۱۰۳ نفر به این جشنواره ارسال و ۳۸۲ اثر آن برای داوری تایید شد.

دبیر این جشنواره خاطرنشان کرد: ۲۲۱ اثر از این تعداد در بخش اصلی، ۱۰۴ اثر برای جشنواره ورزشی و ۵۹ اثر هم برای بخش جنبی به دبیرخانه ارسال شد.

در بخش اصلی ۱۶ خبر، ۶۸ گزارش مکتوب، ۱۳ سرمقاله و یادداشت، ۴۰ مصاحبه و ۴۳ تیتر و ۲۰ اثر هم برای رقابت در بخش صفحه آرایی و گرافیک واصل شد.

به گفته اولی، در جشنواره ورزشی هم از مجموع ۱۰۴ اثر ارسالی ۶ اثر در بخش خبر، ۲۲ اثر در بخش گزارش، ۲۶ اثر در بخش عکس و ۲۳ اثر در بخش مصاحبه و گفت‌وگوی خبری واصل شد.

وی خاطرنشان کرد: آثار در همه بخش‌ها با رعایت همه استانداردهای لازم به داوری سپرده شد که امروز از برترین‌ها تجلیل می‌شود.

وی خطاب به معاون وزیر ارشاد گفت:  پشت این تریبون شهادت می‌دهم اهالی رسانه استان کردستان نجیب‌ترین، با اخلاق‌ترین، متعهدترین و در عین حال مظلوم‌ترین فعالان رسانه‌ای در ایران هستند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474223

مهمترین اخبار ایران و جهان: