نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 14:39

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان: پاییز و زمستان قطعی برق نداریم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با تاکید بر لزوم توجه به‌ عدم قطعی برق در فصل زمستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده در فصل پاییز و زمستان با قطعی برق در واحدهای مسکونی مواجه نخواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بهمن داراب‌زاده ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه در سالن جلسات شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه‌ عدم قطعی برق در این استان نتیجه تلاش شبانه‌روزی مسؤولان شرکت توزیع برق بوده است، اظهار کرد: در تابستان سال جاری علیرغم گرمای شدید هوا در روزهای طولانی، خوشبختانه با عدم قطعی برق مواجه بودیم که باعث‌ عدم خسارت به واحدهای مسکونی شد. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به‌ عدم قطعی برق در فصل زمستان افزود: با برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده در فصل پاییز و زمستان با قطعی برق در واحدهای مسکونی مواجه نخواهیم شد. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان، اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل وضعیت برق در این استان را موثر دانست و بیان کرد: با اجرای پروژه‌های مختلف، افزایش ظرفیت خطوط موجود، تعمیر و نگهداری خطوط، نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه از برق به طور یقین در فصل زمستان با قطعی برق مواجه نمی‌شویم. 

داراب‌زاده با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای سوخت نیروگاه‌ها در فصل زمستان در حال انجام بوده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، تصریح کرد: در طی این مدت جلسات متعددی با مدیران مربوطه و شورای پدافند غیرعامل برگزار شده تا مشکلی برای تامین سوخت نیروگاه‌ها به وجود نیاید. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532767

مهمترین اخبار ایران و جهان: