نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 10:05

پرداخت وام قرض‌الحسنه و کمک هزینه زیارتی به خانوار مددجو کمیته

کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) کرمانشاه از پرداخت وام قرض‌الحسنه و کمک هزینه زیارتی ۲ میلیون تومانی به خانوار مددجو کمیته امداد کرمانشاه خبر داد.

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) در ایام اربعین حسینی (ع) اعزام خانوارهای خورد حمایت و تأمین بخش عمده‌ای از هزینه‌های سفر این خانوارها است.

وی افزود: دریافت وام از تاریخ ۲۸ مرداد ماه آغاز شده چ تا ۱۵ مهرماه ادامه دار خواهند بود که پس از اخذ کپی گذرنامه معتبر، پرینت ثبت نام در سامانه سماح و تعهد مبنی بر انجام سفر برای دریافت وام به عاملین صندوق در ادارات معرفی و در کمترین زمان ممکن کمک هزینه سفر زیارتی به حساب خانوارها واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد سهمیه در نظر گرفته شده برای سال جاری حدود ۵۰۰ نفر بوده که بر اساس زیارت اولی‌ها و زمان ثبت نام مددجویان اولویت بندی انجام گرفته و در صورت تکمیل ظرفیت ثبت نام و اتمام زمان تعیین شده ثبت نام افراد مازاد بر سهمیه ممکن نخواهد بود.

ترکمانه خاطر نشان کرد: طی برنامه ریزی صورت گرفته موکب ویژه‌ای جهت اسکان و پذیرایی (ع) از مددجویان در شهرستان قصرشیرین ایجاد شده و از این جهت هم میزبان چ خدمت رسان مددجویان اعزامی به سفر اربعین را نیز خواهیم داشت.

وی در پایان با ابراز امیدواری برای اقدامات لازم برای اعزام مددجویان به سفر اربعین، گفت: تدابیر لازم جهت کیفی سازی سفر اربعین و تسهیل اعزام مددجویان برای بهره مندی از این فیض عظیم صورت گرفته و کمیته امداد این خدمت رسانی را توفیق الهی و فرصتی دست نیافتنی می‌داند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470667

مهمترین اخبار ایران و جهان: