گرگان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: شاخصهای مختلف این حوزه معاونتی ارتقاء یافته، اما انتظار ما خیلی بیشتر از این است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، علی شهری عصر پنجشنبه در گردهمایی یک روزه معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استانهای کشور در گرگان اظهار داشت: برگزاری این نشست به منظور هماندیشی و ایجاد وحدت رویه در عملیاتی کردن رویکردها و سیاستهای سازمان برگزار میشود.
وی با بیان این که منابع انسانی نقش مهمی در تشخیص به موقع نیازهای روز و مدیریت آنها در پبشبرد اهداف و تعالی سازمان دارد، تصریح کرد: در چنین جایگاهی مدیران باید ساز و کارهای روابط سازمانی را به سمت رفع نیازها سوق داده و نقش نظارتی خود را نیز ایفا کنند.
وی بیان کرد: بازطراحی تشکیلات تفصیلی ادارات کل استانها، لزوم رعایت عدالت و بررسی دقیق در جذب نیروهای امریه و قراردادی از مواردی است که استانها باید در نظر بگیرند.
نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس یافتههای پژوهشی، کیفیت معماری در محیط آموزشی از عوامل بسیار مهم بر یادگیری دانش آموزان است و مدارس با کیفیت و استاندارد نقش بسزایی در رشد و بالندگی دانش آموزان دارند.
غلامرضا منتظری در این گردهمایی خاطرنشان کرد: مدرسه محیطی است آموزشی برای رشد، تربیت و استعدادیابی و دانشآموزان با توجه به اینکه آیندهسازان کشور هستند، میتوان با در نظر گرفتن خلاقیت و توانمندی آنها، جایگاه آینده خودشان و کشورشان را پیشبینی کرد.
وی بیان کرد: در طراحی فضاهای آموزشی با هدف افزایش خلاقیت و توانمندی، باید فضایی متناسب با شرایت جسمی، روحی، سلیقه و موارد دیگر برای دانشآموزان در نظر گرفت.
منتظری گفت: سرمایههای ارزشمند هر کشور، نیروی انسانی آن است و آینده از آن منابع انسانی است.
شناسه خبر: 331167