نیوز سیتی!
29 بهمن 1402 - 15:32

لیموچی: هدف مهم ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان است/ شکست دادن پرسپولیس شخصیت تیمی ما را نشان داد

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد، شاگردان سیدمجتبی حسینی با برتری در دیدار مقابل پرسپولیس شخصیت تیمی خود را نشان داده‌اند.

مهدی لیموچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: بازی پرفشاری بود و می‌دانستیم برابر پرسپولیس کار سختی در پیش داریم. تمام هدف ما این بود که راه‌های نفوذ حریف را ببندیم و با توپ‌گیری و استفاده از ضدحملات به پرسپولیس ضربه بزنیم.

 

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که «قبول داری پرسپولیس نسبت به شما موقعیت‌های بیشتری به دست آورد؟»، تأکید کرد: به هر حال همه می‌دانند که پرسپولیس مالکیت توپ بالایی دارد و تمرکز ما روی استفاده از ضدحملات بود. گلی هم که زدیم روی توپ‌گیری خوب‌مان بود و امیر نوری با آن ضربه فوق‌العاده دروازه پرسپولیس را باز کرد. تیم ما در خیلی از موارد با پرسپولیس قابل قیاس نیست و شکست دادن این تیم نشان داد که شخصیت تیمی بالایی داریم.

وی با اشاره به عملکرد خوب آلومینیوم در لیگ امسال یادآور شد: از همان ابتدای فصل دنبال یک هدف بزرگ بودیم و آنهم رسیدن به سهمیه آسیاست. ما تیم خوبی داریم و پرسپولیس و سپاهان را شکست دادیم. در ضمن اگر پنالتی دقیقه 94 ما برابر استقلال گرفته می‌شد، به این تیم هم نمی‌باختیم. در جام حذفی نیز موقعیت خوبی داریم و هدف‌مان این است که در این فصل از طریق یکی از این دو جام سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم. این هدف مهم ماست و برای آن تا جایی که بتوانیم می‌جنگیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1672667

مهمترین اخبار ایران و جهان: