نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 14:46

توقیف 9 دستگاه خودروی شوتی در خراسان‌جنوبی

ماموران نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی از قاچاقچیان سوخت در شهرستان‌های بیرجند، نهبندان و سربیشه 11 هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق با 9 دستگاه خودروی شوتی کشف کردند.

خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ ماموران نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی از قاچاقچیان سوخت در شهرستان‌های بیرجند، نهبندان و سربیشه ۱۱ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق با ۹ دستگاه خودروی شوتی کشف کردند.

کشف ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سربیشه 

سرهنگ محمودرضا صالحی، فرمانده انتظامی سربیشه اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، به ۷ دستگاه سواری مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند. 

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام  قضائی در بازرسی از خودروها، ۸ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه افزود: مأموران در این رابطه ۷ دستگاه خودرو توقیف و ۷ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. 
 
توقیف خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در بیرجند 

سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی بیرجند هم گفت: مأموران  پاسگاه حاجی آباد این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 
 
توقیف ۲ سواری شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان 

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان هم اظهار داشت: مأموران  یگان امداد   این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی به ۲ دستگاه سواری پژو مشکوک شده که برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزارو ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیرکردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662823

مهمترین اخبار ایران و جهان: