نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 16:34

مرکز درمانی «مهرشفا» در قلعه‌گنج افتتاح شد + تصاویر

با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مرکز درمانی «مهرشفا» در شهرستان قلعه گنج در جنوب استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، صبح امروز و با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مرکز درمانی «مهرشفا» در شهرستان قلعه گنج در جنوب استان کرمان افتتاح شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاح این مرکز درمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و شهدای انفجار تروریستی کرمان، اظهار داشت: اسرائیل، آمریکا و انگلیس تصور می‌کردند با شهادت حاج قاسم و نبود فیزیکی شهید سلیمانی مکتب حاج قاسم و روحیه مقاومت و ایثارگری و مقابله با استکبار و استثمار تمام می‌شود در صورتی که امروز شاهد هستیم، بُعد، نفوذ و عمق استراتژیک شهید سلیمانی از خود حاج قاسم بیشتر است.

سردار محمدعلی نظری با اشاره به افنجار تروریستی کرمان، گفت: کشتن مردم بی‌دفاع و زنان و کودکان و ریختن خون‌های پاک هیچ ارزشی ندارد و در واقع خنجر از پشت‌زدن کار آنها است و شهامت مردانه و رو در رو ایستادن و جنگیدن را ندارند و باید بدانند که با این کار گور خودشان را کندند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به افتتاح مرکز درمانی مهر شفا در قلعه گنج، بیان کرد: این مرکز در حوزه دندانپزشکی، اطفال و زنان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سیاست کلی سپاه بعد از شهادت حاج قاسم با تاسی به روحیه این شهید بزرگوار در حوزه مردم‌یاری است، ادامه داد: مسائلی و مشکلاتی که در استان وجود داشته احصا شده است و پس از آب شرب مسائل بهداشتی و درمانی در اولویت قرار گرفته است.

سردار نظری با اشاره به اینکه اولویت ما راه‌اندازی این مراکز درمانی در مناطق کم‌برخوردار است، گفت: متاسفانه این سال‌ها در بحث بهداشت و درمان در منطقه جنوب و شرق استان زیرساخت اساسی ایجاد نشده است و در این راستا برای خدمت هر چه بیشتر به مردم محروم استان کرمان به ویژه در این مناطق در اولویت قرار گرفته است.

استان کرمان , حمله تروریستی کرمان , سپاه پاسداران انقلاب اسلامی , استان کرمان , حمله تروریستی کرمان , سپاه پاسداران انقلاب اسلامی , استان کرمان , حمله تروریستی کرمان , سپاه پاسداران انقلاب اسلامی , استان کرمان , حمله تروریستی کرمان , سپاه پاسداران انقلاب اسلامی , استان کرمان , حمله تروریستی کرمان , سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ,

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1642123

مهمترین اخبار ایران و جهان: