نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 11:13

فعال دانشجویی: عملیات اخیر سپاه توانمندی‌ نیروهای مسلح را به رخ جهانیان کشید

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان راجع به حمله سپاه به مقر تروریست‌ها، گفت: عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران هم از جهت شناخت اطلاعاتی و هم به نمایش گذاشتن توان فنی و موشکی بار دیگر توانمندی‌­های نیروهای مسلح ایران را به جهانیان متذکر شد.

حمیدرضا معروفخوانی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: از لحظات ابتدایی حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان، مردم ایران و کشورهای مقاومت در انتظار اقدام کوبنده ­ای از طرف جمهوری اسلامی ایران بودند و مطمئن بودیم چه این عملیات رسانه‌­ای بشود و چه نشود، رژیم صهیونیستی و گروهک‌­های تروریستی سیلی سختی خواهند خورد.

وی افزود: آنان که برداشت غلطی از پاسخ سخت کرده بودند انتظار داشتند پاسخ ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بی‌باکانه و بدون فکر باشد و صرفا به دنبال شلیک شدن موشکی به سمت مواضع دشمن بودند ولی امروز متوجه اشتباه خود شدند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران هم از جهت شناخت اطلاعاتی و هم به نمایش گذاشتن توان فنی و موشکی بار دیگر توانمندی‌­های نیروهای مسلح ایران را متذکر شد و توانست به خوبی زمان و مکان مناسب را برای دوستان و دشمنان معنی کند.

 دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان گفت: اتفاقات امروز منطقه نشان می‌دهد هنوز فردایی که قرار بود دنیای گفتمان جای دنیا موشک را بگیرد فرا نرسیده است، اما شاید بعدها که لکه چرکین منطقه و شیطان بزرگ به عدم بپیوندند محقق شود. باید تا آن‌روز ساده لوحی را کنار گذاشت و دانست هیچ گفتمان ضد ظلمی بدون موشک دوام نخواهد آورد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643267

مهمترین اخبار ایران و جهان: