نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 17:40

مسئله اصلی در انتخابات ۱۱ اسفند حضور مردم پای صندوق‌های رأی است

استاندار خراسان رضوی گفت: مردم با حضور در انتخابات و انتخاب و تعیین نمایندگان خود می‌توانند اگر احیاناً اشکالی وجود داشته باشد آن را از این طریق حل کنند و منشأ و موضوع اصلی در این انتخابات حضور مردم درصحنه و پای صندوق‌های رأی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، یعقوبعلی نظری ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم با حضور در انتخابات و انتخاب، احیاناً اگر اشکالی وجود داشته باشد از طریق نمایندگان و نگاه و برنامه‌هایی که داده می‌شود می‌توانند آن را حل کنند.

وی با تأکید بر این موضوع که منشأ و موضوع اصلی در انتخابات حضور مردم درصحنه و رأی دادن است، افزود: وقتی نظر مردم در صندوق‌های رأی نمایان شود می‌توان اشکالات را حل کرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اوایل امسال بر مسئله حضور در انتخابات و انتخاب تأکید داشتند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به آغاز پروژه طرح نهضت ملی مسکن در قوچان، بیان کرد: در پروژه ۹۵۴ واحدی این شهرستان نقش مردم یک نقش اول و بدیهی بوده و پس از آماده‌سازی بر و کف توسط مهندسان، در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا شروع به کار کنند و عملیات اجرایی و مرحله اول یعنی فنداسیون آغاز شود.

نظری تصریح کرد: اگر مردم و دولت هم‌زمان برای آماده‌سازی خدمات زیرساختی در فشردگی زمان عمل کنند مردم هم می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن مشارکت خود در اجرای پروژه را داشته باشند و ساکن این مجموعه شوند.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667367

مهمترین اخبار ایران و جهان: