نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 17:12

مشارکت مردم در انتخابات، قدرت ایجاد می‌کند

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، مشارکت فراگیر و حداکثری مردم را مولفه‌ای برای ایجاد و تقویت قدرت اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام طاها توکلی ظهر امروز در دومین یادواره حریم عشق که به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز امنیت پایدار و اصالت واقعی به واسطه شهدا است.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها یک فرد نیست بلکه یک مکتب و درس‌آموز است، خاطرنشان کرد: این مکتب لازمه حیات و رسیدن بشر به جهان‌بینی است.

وی تاکید کرد: در دگرگونی روزگار باید گوهرها خمیرمایه وجود انسان‌ها برای نسل‌های بعدی بیان کنند و این حقی بر گردن ماست.

حجت‌الاسلام توکلی با بیان اینکه به برکت اقتدار انقلاب و مکتب شهید سلیمانی به یک جایگاه الهام‌‌بخشی نسبت به استکبار جهانی رسیده‌ایم، یادآور شد: مقام ولایت جغرافیای مقاومت را توسعه داد و اکنون به اعتبار ملت انقلابی و فداکاری مادران شهید سر بلند می‌کنیم.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه به برکت مولفه‌های مثبت عزت داریم، بیان کرد: در دیدار اخیر مقام ولایت با بانوان، عنوان کردند، جایگاه مادر و زن جایگاه مبارکی است که شهیدان در آن پرورانده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم دموکراسی اسلامی را در ۹ دی تجلی دادند، عنوان کرد: ما که ادعای مجاهدت می‌کنیم وظیفه داریم در اولین بستر تجلی دمکراسی اسلامی در انتخابات با هدف تشویق و انگیزه شرکت در انتخابات و انتخاب نمایندگان تراز انقلاب اسلامی، این ماموریت را صحیح انجام دهیم.

حجت‌الاسلام توکلی مشارکت فراگیر و حداکثری مردم را مولفه‌ای برای ایجاد قدرت خواند و گفت: یکی از شاخص‌های مکتب اسلام، نقش مردم در سرنوشت خود است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: یاد شهدا نباید فراموش شود اگر امثال حاج قاسم نبود اکنون آرامشی در کار نبود و شهیدانی مانند حاج قاسم رفتند که ما امنیت داشته باشیم.

حمیدرضا گوهری با اشاره به اینکه ما از شهدا درس‌ها آموختیم، گفت: این گونه مرگها نصیب هرکسی نمی‌شود، کسانی می‌توانند شهید شوند که دلشان پاک باشد و عاشق نظام باشند.

در این مراسم از خانواده شهدا تجلیل شد.
انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623223

مهمترین اخبار ایران و جهان: