نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 20:04

یادواره شهدای دولت در شهرستان فاروج برگزار شد

به مناسبت ایام الله دهه فجر یادواره شهدای دولت در محل مدیریت جهادکشاورزی شهرستان فاروج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فاروج، به مناسبت ایام الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، صبح امروز یادواره شهدای دولت و دو شهید دولت این شهرستان در محل مدیریت جهاد کشاورزی فاروج برگزار شد.

عبدالرضا فرزانه فرماندار فاروج در این یادواره با اشاره به انواع فتنه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: نقشه‌ها، توطئه‌ها و خدعه‌های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی، تبدیل به فرصتی برای تکیه به نیروی جوانان و قدرت بومی شده است. 

وی گفت: الحمدالله کشور ایران در بسیاری از حوزه‌ها جزو ده کشور برتر جهان است و قدرت، توانایی و اقتدار این نظام باعث از بین رفتن نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی خواهد شد.

فرماندار فاروج با اشاره‌به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین افزود: طی دو سال گذشته تمرکز دولت در زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و رها شده و ارتقاء زیرساخت‌های لازم در سطح شهرها و مناطق محروم بوده است و تاکنون نیز

اقدامات بسیار ارزشمندی در این نظام صورت گرفته که وظیفه همه ما در راستای اجرای فرامین رهبری، جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب، دشمنان این نظام انواع توطئه‌ها و شگردها را به کار بردند تا اجازه ندهند کشور ما پیشرفت کند و با انواع کودتاها و ترورها خواستند نظام ما را به چالش بکشانند و به مقابله با این نظام بپردازند اما به برکت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا، دشمنان به هیچ کدام از اهداف خود دست نیافتند و این موضوع، وظیفه همه ما را سنگین‌تر می‌کند.

فرزانه عنوان کرد: انتخابات امسال با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال به این موضوع ورود پیدا کردند از اهمیت خاصی برخوردار است، پس وظیفه همه ما این است که علاوه بر حضور پرشور خود، مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تشویق کنیم. 

وی اظهار داشت: در این دولت در سطح شهرستان و روستاهای منطقه، خدمات و فعالیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف صورت گرفته و شاهد هستیم با دستور ویژه رییس‌جمهور و تلاش‌های صورت‌گرفته تمام روستاهای شهرستان گازرسانی شده است و مردم در تمامی روستاها از نعمت گاز برخوردار هستند.

فرماندار فاروج یادآور شد: در جهاد تبیین وظیفه همه ماست که با توجه به فرمایشات رهبری، تمام خدمات و دستاوردهای انقلاب را اطلاع‌رسانی و مردم را با فعالیت‌های ارزشمندی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف صورت گرفته آشنا کنیم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664667

مهمترین اخبار ایران و جهان: