نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 13:23

ویزیت رایگان ۵۷۵ نفر در اردوی جهادی پزشکی در تایباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد از ویزیت رایگان ۵۷۵ نفر در برگزاری اردوی جهادی پزشکی در ۲ نقطه از این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین شمس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، اردوی جهادی پزشکی در روستای ارزنچه علیا و نیز محله خیام شهر تایباد با حضور پزشکان بسیجی برگزار شد که در مجموع ۵۷۵ نفر ویزیت شدند.

وی افزود: این اردوهای جهادی پزشکی به دنبال کلان طرح کشوری یاسر و کارزار شیفتگان خدمت توسط کارکان درمانگاه نبی اکرم(ص) تایباد در مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان مرزی برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ادامه داد: خدماتی نظیر دندانپزشکی، پزشک عمومی، متخصص قلب و عروق، آزمون فشار خون و قند خون، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، حجامت و فصد‌ خون در این اردوهای پزشکی به صورت رایگان به مردم ارائه شده است.

سرهنگ شمس بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ مرحله اردوی جهادی پزشکی با همکاری معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه در محلات و روستاهای محروم و کم برخوردار تایباد برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی و کاهش آلام و دغدغه های مردم، هدف اصلی برگزاری این اردوهای جهادی است که باعث بهره مندی همه اقشار جامعه از خدمات عمومی خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664067