نیوز سیتی!
30 فروردین 1403 - 10:24

بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دقایقی قبل با هدف بررسی روند خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده و خسارات وارده به تأسیسات آب و فاضلاب وارد شهر کنارک شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صبح امروز با هدف بررسی روند خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده و خسارات وارده به تأسیسات آب و فاضلاب وارد شهر کنارک شد.

هاشم امینی در بدو ورود به شهر کنارک از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب این شهر بازدید کرد.

این ایستگاه در روز گذشته، در پی ورود سیلاب در منطقه از مدار بهره‌برداری خارج شد که تیم‌های عملیاتی آبفا با نصب کامل تجهیزات پمپاژ در تلاش برای تخلیه آب‌های سطحی هستند.

با توجه به توپوگرافی شهر کنارک و نبود زیرساخت‌های لازم برای هدایت آب‌های سطحی، شرکت آب و فاضلاب ضمن اتخاذ تمهیدات لازم جهت مقابله با بارش‌های سیل‌آسا، از ظرفیت شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای تخلیه سیلاب استفاده می‌کند.

بر اساس این گزارش، بازدید از آب‌شیرین‌کن چابهار کنارک، ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در حال احداث کنارک و روند خدمات‌ آبرسانی به روستاهای درگیر سیل از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به جنوب سیستان و بلوچستان است.

در این سفر، معاون بهره‌برداری، مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هاشم امینی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1700923

مهمترین اخبار ایران و جهان: