نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 19:03

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان

مدیرکل هواشناسی استان زنجان از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: این هشدار برای بازه زمانی صبح شنبه تا اواخر روز یکشنبه صادر شده است.

محمدرضا رحمن‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و اظهار کرد: این هشدار برای بازه زمانی صبح شنبه تا اواخر روز یکشنبه صادر شده است.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزایش سرعت باد و بارش‌های پراکنده را دلیل صدور هشدار هواشناسی اعلام و تصریح کرد وزش باد نسبتا شدید تا شدید و بارش پراکنده باران و برف نوع مخاطره مد نظر برای صدور این هشدار بوده است.
وی با تاکید بر اینکه همه مناطق استان تحت تاثیر فعالیت سامانه اعلامی خواهد بود، ادامه داد: آسیب به تاسیسات مرتفع و کم‌استحکام شهری و روستایی و پرتاب اشیا در اثر وزش باد شدید، احتمال اختلال در تردد و لغزندگی معابر به ویژه مسیرهای کوهستانی و وقوع کولاک برف از جمله اثرات فعالیت این سامانه جوی است.
وی خودداری از پارک خودرو در کنار تابلوها، بنرها، داربست‌ها، ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان خشکیده، اطمینان از استحکام داربست‌ها، تابلوهای تبلیغاتی و دکل‌ها و احتیاط در سفرهای برون‌شهری و محورهای کوهستانی را از توصیه‌های این شرایط جوی اعلام کرد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635367

مهمترین اخبار ایران و جهان: