نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 09:53

کشاورز: هیچوقت در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما ...

سرمربی تیم گیتی‌پسند گفت: هیچ‌وقت در مورد داوری صحبت نکردم ولی تیم داوری این دیدار اصلا عملکرد مناسبی نداشت و باعث شدند بازی‌ای که حساسیت خاصی نداشت وارد جنجال شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند پس از پیروزی تیمش مقابل تیم آنا صنعت قم در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوب، با‌کیفیت و البته سختی بود که در نهایت نیز با نتیجه‌ای نزدیک به پایان رسید، در این بازی مستحق پیروزی بودیم.

وی افزود: از ثانیه اول تا پایان کار از تیم حریف جلو بودیم، لحظاتی از بازی تیم حریف به دنبال کاهش فاصله بود اما ما به بازی تسلط بیشتری داشتیم و موقعیت‌های بیشتری را ایجاد کردیم و خوشحالم که ۳ امتیاز را کسب کردیم.

کشاورز تصریح کرد: تیم قم تنها تیمی بود که در نیم‌فصل نخست مقابل گیتی‌پسند امتیاز کسب کرد، تیم بسیار خوبی است، در خانه عملکرد بسیار خوبی داشته است و این نشان از قدرت و پتانسیل این تیم دارد؛ از هواداران تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند و توانستیم پیروز این مسابقه شویم.

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص بروز حواشی در پایان بازی گفت: من همیشه با حواشی مخالف هستم، دوست دارم همه از بازی لذت ببرند، بعضی مواقع حواشی پیش می‌آید اما من واقعا از داور بازی گلایه دارم.

وی ادامه داد: هیچ‌وقت در مورد داوری صحبت نکردم ولی تیم داوری این دیدار اصلا عملکرد مناسبی نداشت و باعث شدند بازی‌ای که حساسیت خاصی نداشت وارد جنجال شود، داوران خیلی راحت‌تر می‌توانستند سوت بزنند، در تمام صحنه‌ها به ضرر گیتی‌پسند سوت زده شد.

کشاورز در رابطه با تیمی که امسال تشکیل شد گفت: هر سال شرایط خودش را دارد، از بازیکنان فصل گذشته هم تشکر می‌کنم، بازیکنان درجه یک و خوبی بودند و زحمت خود را برای گیتی‌پسند کشیدند، در فصل جاری با شکل و شمایل دیگری به کار خود ادامه دادیم که بی‌‌نهایت از عملکرد بچه‌ها رضایت دارم چون با نهایت انگیزه و توان خود کار می‌کنند.

سرمربی گیتی‌پسند در پایان گفت: مذاکرات من با باشگاه نهایی شده است، چند جلسه با هیات مدیره داشتیم و مذاکرات خوب پیش رفت، سال آینده نیز در خدمت گیتی‌پسند خواهم بود و امیدوارم در فصل آینده نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665823

مهمترین اخبار ایران و جهان: