نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 08:19

انقلاب اسلامی برآمده از مردم و برای مردم است

سرهنگ پاسدار محسن دارابی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان صحنه گفت: هرجا که نظام نیاز به حضور مردم برای مأیوس کردن دشمن داشته است، مردم حضور حداکثری خود را به نمایش گذاشته‌اند.

سرهنگ پاسدار محسن دارابی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان صحنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه ضمن دهه فجر و فرارسیدن جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما بارها و بارها شاهد سنگ‌تمام گذاشتن مردم شهرستان صحنه در مراسمات و مناسبت‌های مختلف انقلاب و در راستای صیانت از برنامه‌های نظام همواره بوده‌ایم و دلیل این امر هم چیزی نیست جز هوشیاری، هوشمندی و آگاهی و نگاه همه‌جانبه این مردم به انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام است.

وی افزود: در این 45 سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، روزی نبوده است که بگذرد و دشمنان برای انحراف و لطمه زدن به انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ای طراحی و اجرا نکرده باشند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرتان صحنه بابیان این‌که انقلاب اسلامی را هیچ قوم و گروهی نمی‌تواند برای خود مصادره کند، تصریح کرد: این انقلاب برای بقا و پیش‌برندگی اهداف خود در یک گستره عظیمی با یک ملت عظیم حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک جریان نو و جدید است که در مقابل استکبار تمام‌قد ایستاده و با نگاه ایجاد اخلاق در عالم، دفاع از مظلومین، دفاع از محرومین و اثبات حقانیت دین مبین اسلام تشکیل و 45 سال است با همین دیدگاه جلو می‌رود.

دارابی ضمن مهم شمردن و لزوم حمایت‌های مردمی و حضور حداکثری مردم در برنامه‌هایی جمعی نظیر 22 بهمن و انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: شرط تداوم حرکت نظام بر روی ریل پیشرفت و اقتدار این است که ما در تمام برنامه‌ها و عرصه‌های سرنوشت‌ساز این نظام سهمی برای خود قائل و حضور پیدا کنیم.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666567

مهمترین اخبار ایران و جهان: