نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 09:19

سانحه رانندگی و مسمومیت ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

رئیس اورژانس استان زنجان از وقوع دو سانحه در شب گذشته خبر داد و گفت: تصادف رخ به رخ دو خودرو و مسمومیت با گاز co در مجموع ۱۱ مصدوم داشته که به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

داریوش تقیلو، رئیس اورژانس استان زنجان از گزارش حادثه تصادف رخ به رخ پژو پارس و پژو 405 در ساعت ۲۲ و ۱۷ دقیقه شب گذشته خبر داد و اظهار کرد: محل وقوع این تصادف در  جاده قره‌پشتلو سه‌راهی سهرین گزارش شده است.

رئیس اورژانس استان زنجان تعداد مصدومان سانحه رانندگی شب گذشته را هشت نفر اعلام و تصریح کرد: سه دستگاه آمبولانس از ارمغانخانه، اشراق و روزبه به محل تصادف اعزام شدند.

وی افزود: مصدومان حادثه رانندگی سه آقای 24 -32 -12ساله و خانم‌ها 67-31-17-18-26ساله با 3 کد آمبولانس اورژانس بعد از انجام اقدامات اولیه پیش‌بیمارستانی به بیمارستان موسوی منتقل شدند.

تقیلو دیگر حادثه شب گذشته گزارش شده به اورژانس را مسمومیت با CO اعلام کرد و گفت: زمان احتمالی وقوع حادثه ۲۱ و ۵۵ دقیقه بوده است.

رئیس اورژانس استان زنجان محل وقوع مسمومیت با گاز co منزلی در خیابان جمهوری و تعداد مسمومان را سه نفر اعلام کرد و افزود: این افراد در اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن دچار مسمومیت با این گاز شدند که یک دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه قائم به محل حادثه اعزام و پس از اقدامات درمانی لازم هر 3نفر، دو آقای 30 و 5 ساله و خانم 27ساله را به بیمارستان موسوی منتقل کردند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650323

مهمترین اخبار ایران و جهان: