نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 23:48

الهیان: صهیونیست‌ها تلاش داشتند تمرکز از موضوع غزه و جبهه مقاومت برداشته شود

نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: صهیونیست‌ها تلاش داشتند تمرکز از موضوع غزه و جبهه مقاومت برداشته بشود و حتی خواسته نتانیاهو این بود که ایران اسلامی مستقیم درگیر شود و خوشبختانه ابتکار ایران نگذاشت این‌ها به اهداف‌شان برسند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش وحدت و اعتلای نیروهای انقلاب با اشاره حادثه تروریستی چند روز اخیر در کرمان، تصریح کرد: در این ایام سه حادثه را دشمن رقم زد تا ذهن‌ها از موضوع غزه پراکنده شود، دشمن در ابتدا ترور عضو ارشد حماس بعد ترور سید رضی و بعد ترور مردم عزیزمان در کرمان را دستورکار خود قرار داد.

وی افزود: صهیونیست‌ها تلاش داشتند تمرکز از موضوع غزه و جبهه مقاومت برداشته بشود و حتی خواسته نتانیاهو این بود که ایران اسلامی مستقیم درگیر شود و خوشبختانه ابتکار ایران نگذاشت این‌ها به اهداف‌شان برسند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی همچنان بدون دستاورد در این نبرد حق و باطل حضور دارد، امروز ایران اسلامی در مسیر حاج قاسم همچنان گام برمی‌دارد و این نشان‌دهنده آن است که راه سردار همچنان ادامه دارد.

الهیان در ادامه گفت: جمعیت اعتلای نهادهای انقلاب اسلامی برای اعتلا و تعالی نهادهای مردم تأسیس شده و هدف این است که مردم با ظرفیت‌های تخصصی که دارند به میدان بیایند.

وی خاطرنشان کرد: نهادهای مردمی که راه‌حلی برای حل مشکلات و به نوعی ایده دارند، باید در مسیر محرومیت‌زدایی در کشور ایده‌هایشان دیده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: این توجه به ظرفیت تخصصی ملت اینقدر مهم است که اگر بی‌توجهی درباره این موضوع رخ دهد، باعث سرخوردگی نخبگان اجتماعی می‌شود.

الهیان افزود: رهبر انقلاب در عالی‌ترین سطح، هر از گاهی نخبگان را دعوت می‌کنند و سخنانشان را می‌گیرند، ما برای استفاده از ظرفیت نخبگان چه کرده‌ایم! ما برای شبکه‌سازی و کادرسازی افراد و گروه‌های مختلف چه کاری انجام داده‌ایم؟!

وی در ادامه، گفت: رؤسای دانشگاه‌ها و یکی از وزرا و برخی از نمایندگان مجلس در شورای مرکزی این جمعیت حضور دارند و در کل کشور این شبکه شکل گرفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: بنا نیست پرچم مستقلی بنا کنیم، بلکه قرار است در کنار دیگر گروه‌های نیروهای انقلاب با محوریت شورای ائتلاف، فعالیت‌های خود را پیش ببریم و به یکدیگر کمک کنیم.

الهیان خاطرنشان کرد: مطالبه ما از همه گروه‌های انقلابی و تشکل‌های سیاسی انقلابی این است که با یکدیگر وحدت کنند تا ان‌شاءالله با یک مشارکت بالا و انتخاب اصلح، مشت محکمی بر یاوه‌گویان که می‌خواهند ایران را ناامن کنند، زده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه گفت: ما مطالعاتی را هم در رابطه با اولویت‌های مجلس آینده داشته‌ایم، اگر می‌خواهیم مردمسالاری دینی محقق بشود راهش حکمرانی مردم‌پایه است و امیدواریم بتوانیم این مسیر را طی کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630223

مهمترین اخبار ایران و جهان: