نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 15:27

لیگ برتر والیبال بانوان| ذوب‌آهن پیروز شهرآورد اصفهان مقابل سپاهان شد

در هفته پایان دور گروهی لیگ برتر والیبال بانوان تیم ذوب‌آهن مقابل سپاهان به پیروزی دست یافت‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته چهاردهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان امروز جمعه ۱۳ بهمن ماه با سه دیدار در شهرهای تهران، اصفهان و رفسنجان پیگیری شد.

این دیدارها در حالی آغاز شد که چهار تیم سایپا، فولاد مبارکه سپاهان، مهرسان و ذوب‌آهن اصفهان صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کرده بودند و نتایج دیدارهای این هفته تاثیری در این موضوع نداشت.

در نخستین دیدار این هفته ذوب‌آهن اصفهان در سالن ملت میزبان فولاد مبارکه سپاهان بود و سه بر یک به پیروزی رسید تا ششمین برد خود را به دست آورد.

فولادی‌ها که جایگاه نخست خود در جدول رده‌بندی را پس از شکست برابر سایپا در هفته سیزدهم از دست دادند، در دست نخست این بازی ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند، اما در دست‌ها بعدی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ در شهرآورد اصفهان مغلوب ذوب‌آهن شدند.

کبری رضایی، لیلا ویسی، ملیحه نوری و حوریه رضازاده به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

چهار دست شهرآورد اصفهان به مدت ۱۲۷ دقیقه طول کشید و ۱۵۰ تماشاگر داشت؛ همچنین این مسابقه دو کارت زرد و قرمز داشت که فاطمه عنایت از تیم سپاهان در ست سوم کارت زرد گرفت و فرناز ساعی دیگر بازیکن سپاهان در ست چهارم کارت قرمز از داور اول دریافت کرد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657923

مهمترین اخبار ایران و جهان: