نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 19:55

بارش برف و باران در محورهای ۹ استان؛ برف جاده چالوس را بست

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی اظهار داشت در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،کردستان، اردبیل، مازندران، البرز و تهران جریان دارد؛ همچنین در برخی از محورهای استان‌های کرمانشاه و گیلان نیز باران می بارد.

وی با گزارش کولاک برف در برخی از محورهای استان همدان تصریح کرد: در برخی از محورهای استان خراسان رضوی باد و گرد و خاک جریان دارد.

سرهنگ شیرانی به انسداد محور خرم آباد– پلدختر به علت عملیات عمرانی تا اطلاع بعدی پرداخت و گفت: تردد از محور جایگزین خرم آباد– کوهدشت و آزادراه خرم آباد– پل زال انجام می شود.

سرهنگ شیرانی از انسداد جاده چالوس و آزادراه تهران _شمال خبرداد و افزود: محور پونل – خلخال، محور هشتگرد - طالقان، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان و وازک – بلده نیز مسدود هستند.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: در ساعت ۱۸ امروز محور کرج- چالوس و آزادراه تهران- شمال به علت کولاک شدید، بارش سنگین برف و پایین آمدن ایمنی تردد تا اطلاع ثانوی مسدود شده است که رانندگان می توانند از مسیر جایگزین جاده هراز و فیروزکوه تردد کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636523

مهمترین اخبار ایران و جهان: