نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 00:34

رونمایی از کتاب کاپشن صورتی در نیشابور

مراسم رونمایی از کتاب کاپشن صورتی همزمان با آغاز دهه فجر و چهلم شهدای حادثه تروریستی کرمان در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمد صادق سلطان‌زاده، هادی سیاسی کشور، امشب در مراسم رونمایی از کتاب کاپشن صورتی که همزمان با آغاز دهه فجر و چهلم شهدای حادثه تروریستی کرمان در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار شد، اظهار کرد:دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی انسان‌سازی است و این انسان‌های انقلابی هستند که تا پای جان می‌ایستند.

هادی سیاسی ادامه داد: پرورش انسان‌های انقلابی سبب می‌شود که بعد از آسمانی شدن دختر کاپشن صورتی، پدرش بگوید: سردار دل‌ها برخیز و زیبایی‌ها را ببین!

وی با تاکید بر اینکه برگ برنده جمهوری اسلامی مردم است، ابراز کرد: امتداد لبخند دخترک کاپشن صورتی فقط یک حرکت است و آن حضور در انتخابات روز ۱۱ اسفند برای ساختن ایران قوی است.

سلطان‌زاده تصریح کرد: تمامی دختران سرزمین ما می‌توانند با کاپشن‌های رنگین، رنگین کمانی از اقتدار، پیروزی و امنیت را برای ایران خلق کنند.

در حاشیه مراسم، مرضیه‌بیگم حسینی یکی از ۳ نویسنده کتاب کاپشن صورتی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: دختر کاپشن صورتی به دلیل معصومیت، الگویی است برای اینکه بگوییم مقاومت می‌تواند از بچه کوچک هم مصداق داشته باشد.

نویسنده کتاب کاپشن صورتی افزود: کتاب کاپشن‌ صورتی برداشتی آزاد از فاجعه کرمان است که سعی کردیم کتاب مقاومت را تبیین و روحیه میهنی ملی و وطن دوستی را تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: راوی کتاب پدر ریحانه دختر کاپشن صورتی است که داستان از شهادت همرزم پدر دختر کاپشن‌ صورتی شروع می‌شود تا گم شدن ریحانه در مراسم حاج قاسم و فصل آخر شهادت دختر کاپشن صورتی.

لازم به ذکر است مراسم با اجرای تئاتر بازسازی صحنه شهادت دختری با کاپشن صورتی به پایان رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659667

مهمترین اخبار ایران و جهان: