نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 16:17

لاپورت: تنها بنزما و هندرسون از حضور در عربستان پشیمان نشده‌اند/ فقط خوب پول می‌دهند!

مدافع تیم فوتبال النصر عربستان می‌گوید که بنزما و هندرسون تنها بازیکنان سرشناسی نیستند که از قبول پیشنهاد بازی در لیگ عربستان سعودی پشیمان شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خروج زودهنگام جردن هندرسون از فوتبال عربستان برای پیوستن به آژاکس تنها پس از 6 ماه از زمان پیوستن‌اش به تیم الاتفاق، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های اروپایی داشته است. این اتفاق پس از آن رخ داد که خبرهایی مبنی بر ناراضایتی کریم بنزما از وضعیتش در تیم الاتحاد عربستان و جدایی قریب الوقوع او منتشر شد.

اکنون اما آیمریک لاپورت مدافع فرانسوی تیم النصر می‌گوید که این دو نفر تنها بازیکنانی نیستند که از ترک فوتبال اروپا برای بازی در عربستان پشیمان شده‌اند. لاپورت درباره چند ماه نخست حضورش در عربستان به نشریه آ اس اسپانیا گفت: بازی در عربستان در قیاس با اروپا، یک فرصت بزرگ است اما در نهایت کسی موفق می‌شود که بتواند خودش را با شرایط این کشور تطبیق دهد. آنها برای آسان شدن کار ما کمکی نکرده‌اند. در واقع بسیاری از بازیکنان هستند که از وضعیت‌شان ناراضی‌اند. ما هر روز در تمرینات تلاش‌‌مان را انجام می‌دهیم، سعی می‌‌کنیم با دیگر بازیکنان ارتباط برقرار کنیم اما پیشرفتی که حاصل می‌شود، ناچیز است، چون برای خود آنها هم این یک اتفاق جدید است و پیش از این کنار بازیکنان اروپایی با تجربه بازی نکرده‌اند. شاید آنها به این وضعیت عادت ندارند و باید با جدیت بیشتر، سعی کنند که خودشان را با وضعیت جدید تیم تطابق دهند.

لاپورت در پاسخ به این سؤال که دقیقاً کدام بخش از فوتبال عربستان در حد استانداردهای مورد نظر او نبوده است، گفت: در همه بخش‌ها و البته در زندگی روزمره. اینجا همه چیز را ساده و پیش پا افتاده فرض می‌کنند. هیچ هشداری را جدی نمی‌گیرند. منظورم این است که آنها خیلی کارشان را جدی نمی‌گیرند. با آنها درباره مسئله‌ای مذاکره می‌کنید و بعد زیر آن می‌زنند. با شما می‌جنگند. این از آن دردسرهایی است که من در اروپا سراغ نداشتم. بله درست است که خوب پول می‌دهند اما به سایر مسائل ما توجهی ندارند؛ مثلاً ذائقه ما. در اروپا هم خوب پول می‌دهند هم مراقب‌تان هستند.

لاپورت با همه مشکلاتی که در عربستان دارد، هنوز برخلاف هندرسون تصمیم به ترک این کشور نگرفته است اما او تهدید کرد اگر وضعیت عوض نشود، این کار را انجام خواهد داد.

ستاره سابق منچسترسیتی افزود: رفتن؟ فعلاً نه. ببینیم چه می‌شود. در حال حاضر به رفتن فکر نکرده‌ام اما وقتی بعد از چنین مدت کوتاهی این‌طور مأیوس می‌شوید، مشخص نیست که در آینده چه تصمیمی خواهید گرفت. هنوز زمان رفتن نشده اما در آینده اگر شرایط تغییر نکند، ممکن است این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1643723

مهمترین اخبار ایران و جهان: