نیوز سیتی!
12 اسفند 1402 - 15:30

پیام صوتی تهدیدآمیز، حربه جدید ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن غزه

واحد مخابرات ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین تلاش‌های خود به منظور وادار کردن فلسطینیان به ترک همیشگی نوار غزه با ارسال پیام‌های صوتی به گوشی‌های تلفن همراه ساکنین غزه، از آنها می‌خواهد تا این باریکه را برای همیشه ترک نمایند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش‌های ناکام خود به منظور تخلیه نوار غزه از ساکنین فلسطینی آن با ارسال پیام‌های صوتی بر روی گوشی تلفن‌های همراه اهالی غزه از آنها می‌خواهد تا این باریکه را برای همیشه ترک کنند.

وزارت کشور غزه اعلام کرد این تماس‌ها با هدف ایجاد رعب و وحشت و در امتداد جنگ روانی این رژیم علیه فلسطینیان طراحی و به مرحله اجرا درآمده است.

در بیانیه وزارت کشور غزه آمده است این اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی بیش از هر چیز با هدف تحقق رویای نتانیاهو به منظور تغییر نقشه خاورمیانه صورت می‌پذیرد.

وزارت کشور غزه در ادامه از کلیه شهروندان فلسطینی خواست تا ضمن حفظ آرامش خود، اخبار را تنها از کانال‌های رسمی خبری و مورد اعتماد فلسطینی دنبال کنند و به تهدیدات پوچ ارتش اسرائیل اعتنایی نداشته باشند.

در همین راستا «امین وافی»، استاد رسانه و روزنامه نگاری دانشگاه اسلامی غزه از وزارت کشور غزه درخواست کرد تا با هوشمندی و درایت با اقدامات و حربه های جنگ روانی رژیم صهیونیستی مقابله نماید. وی در ادامه از کلیه رسانه های فلسطینی فعال در داخل غزه خواست تا ضمن آگاهی بخشی به اهالی غزه پیرامون روش ها و تاکتیک های جنگ روانی ارتش اسرائیل زمینه آرامش و امنیت عمومی را در میان فلسطینیان تقویت نمایند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1681123

مهمترین اخبار ایران و جهان: