نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 10:57

مقدمات راه‌اندازی اداره ثبت اسناد و املاک خوسف فراهم شد

فرماندار خوسف از مهیا شدن مقدمات راه‌اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، سید علی حسینی، فرماندار این شهرستان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اداره ثبت احوال خواسته به حق مردم شریف حوسف است اظهارداشت: استقرار این اداره در مرکز شهرستان از اولین مطالبات مردم از سال ۱۳۹۱ و شهرستان شدن خوسف است.

وی با تأکید بر اینکه تحقق مطالبات مردم نباید روند طولانی داشته باشد، گفت: راه‌اندازی این مجموعه و به نتیجه رساندن درخواست ها و دغدغه های مردم، هم برای ما و هم برای مردم امید بخش است.

 فرماندار خوسف با اشاره به حجم سنگین صدور اسناد اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در مدت اخیر، تصریح کرد : راه اندازی این اداره بی شک نقش مهمی در تسریع در تحویل اسناد این اراضی را ایفا خواهد کرد.

حسینی به وسعت خوسف و حجم درخواست های مردمی اشاره کرد و ادامه داد: افزون بر مشکلات مستقر نشدن این اداره در شهرستان برای مردم، ادارات شهرستان و به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره راه و شهرسازی شهرستان نیز ناگزیر به مراجعه به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بیرجند بوده و طی این مراحل منجر به کند شدن روند ثبت املاک و پرونده ها می شود.

مقام عالی دولت در خوسف در پایان با بیان اینکه اداره ثبت اسناد در شهرستان در مراحل پایانی برای راه اندازی قرار دارد، ضمن تشکر از مساعدت و همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، گفت: به زودی شاهد افتتاح این اداره در شهرستان خواهیم بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651723

مهمترین اخبار ایران و جهان: