نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 16:24

فرمانده سپاه عاشورا: دوست و دشمن به قدرت و تدبیر فرماندهی سردار سلیمانی اذعان دارند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز آنچه که در غزه شاهد هستیم و جوانان و نوجوانان غزه‌ای این حوادث را امتحان الهی می‌نامند، نشأت گرفته از نهضت امام حسین(ع) و برکت خون شهدا است و در جرأت و شجاعت سردار سلیمانی همین بس که دوست و دشمن به قدرت و تدبیر فرماندهی او اذعان دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اصغر عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا  در آئین چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یادبود شهادت سردار سیدرضی موسوی ضمن گرامیداشت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، در خصوص حدیث «إنَّ اللهَ یَرضَی لِرِضا فاطِمَة وَ یَغضَبُ لِغَضَبِها»، اظهار کرد: باید نگاه کنیم که کدام کشور موفق به حرکت در مسیر رضایت حضرت زهرا(س) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شده است و خداوند را شاکر هستیم که این انقلاب را به ما ارزانی داشته و ولایت مطلقه‌ فقیه را در راس قرار داده و همه‌ی ما عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستیم.

وصیت‌نامه‌ سردار سلیمانی خلاصه تمام وصایای شهدا بود

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان مکتب شهید سلیمانی را تبیین کردند و عملکرد سردار سلیمانی در طول دوران زندگی‌اش نشان می‌دهد که همیشه در میدان بوده و ما اگر بتوانیم وصیت‌نامه‌ این شهید بزرگوار را عمل و نشر دهیم، درواقع به تمام وصایای شهدا عمل کرده‌ایم، چراکه وصیت‌نامه‌ شهید سلیمانی خلاصه‌ تمام رهنمودهای امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و سایر وصایای شهدا در تمام عرصه‌ها می‌باشد.

وی تاکید کرد: همانطور که شهید سلیمانی تاکید کرده بود، جمهوری اسلامی حرم است و ما باید برای حفظ این حرم تلاش کنیم تا از تمام چالش‌ها و مشکلات کنونی نجات یابیم.

اولین توصیه سردار سلیمانی، نداشتن اختلاف بر سر اصول بود

سردار عباسقلیزاده همچنین گفت: اولین توصیه‌ مهم شهید سلیمانی، نداشتن اختلاف بر سر اصول بود و اگر دقت کنیم، تمام مشکلات ما مخصوصا در فتنه‌های گذشته بخاطر اختلاف بر سر اصول به وجود آمده است. ولایت مطلقه‌ فقیه اولین اصلی است که همه‌ ما باید به آن اعتقاد قلبی و عملی داشته باشیم و اتفاقات سال‌های اخیر نشان داد که وجود ولایت مطلقه‌ فقیه موجب نجات اسلام و حفظ آبرو و عزت و مایه‌ی وحدت مسلمانان می‌باشد.

وی افزود: اولین موضوعی که اکثریت شهدای ما در وصایای خود تاکید کرده‌اند، پشتیبانی از ولایت مطلقه‌ فقیه است و سردار سلیمانی نیز قسم جلاله خورد که اصلی‌ترین شئون ما پیروی از امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) که فرموده‌اند «هدف استکبار جهانی نابودی اسلام ناب هست»، یادآور شد:بعضی از کشورهایی که ظاهرا به اسلام اعتقاد دارند، با آمریکا هم‌پیمان هستند و تنها مشکل آمریکا اسلام ناب و جمهوری اسلامی ایران است و تمام فتنه‌ها را با هدف از بین بردن این اسلام راه‌اندازی می‌کند.

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: امروز آنچه که در غزه شاهد هستیم و جوانان و نوجوانان غزه‌ای این حوادث را امتحان الهی می‌نامند، نشأت گرفته از نهضت امام حسین(ع) و برکت خون شهدا است و در جرأت و شجاعت سردار سلیمانی همین بس که  دوست و دشمن به قدرت و تدبیر فرماندهی او اذعان دارند.

ایران قدرت اول منطقه است

وی یادآور شد: اگر تجربه‌ جنگ تحمیلی نبود، نمی‌توانستیم در مقابل داعش بایستیم و قدرت اول منطقه باشیم. قطعا اکنون به جرأت می‌توان گفت که ما در منطقه قوی هستیم و بهترین گواه این موضوع، بیرون راندن آمریکا از منطقه است. آمریکا همیشه می‌گفت گزینه‌ها روی میز است ولی اکنون همه شاهد هستند که ایران قدرت اول منطقه است که این افتخار به برکت انقلاب اسلامی به‌وجود آمده است و اکنون کمتر آزاده‌ای را می‌توان پیدا کرد که از مردم غزه حمایت نکند. بمباران بیمارستان نشانه‌ ضعف رژیم صهیونستی و آمریکا است نه قدرت آن‌ها.

فرمانده سپاه عاشورا، دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را سرنوشت‌سازترین تکلیف برشمرد و گفت:برای حفظ کشورمان باید تلاش کنیم تا مردم در پای صندوق های رای حاضر شده و انتخابات باشکوهی برگزار کنیم.

دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، به منزله‌ دفاع از نظام، شهدا و اسلام است

وی تاکید کرد: امروز دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، به منزله‌ دفاع از نظام، شهدا و اسلام است چراکه چشم امید تمام مستضعفین جهان به طرف ایران اسلامی است و اگر می‌خواهیم حرم جمهوری اسلامی را حفظ کنیم، باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625623

مهمترین اخبار ایران و جهان: