نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 12:22

واهمه تروریست ها از اشاعه خط و منش حاج قاسم ها در میان جوانان

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت حاج قاسم در مبارزه با داعش و تروریسم، آنچنان که 4 سال پس از شهادت حسین گونه اش، گروه های تروریستی همچنان از اشاعه خط و منش ایشان و تکثیر حاج قاسم ها در میان جوانان این مرز و بوم واهمه دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان را تسلیت و تبریک گفت.

پیام به شرح زیر است: 

ندای مظلومیت قربانیان تروریسم، این بار از جوار مرقد اصلی ترین دشمن تروریست در عصر معاصر طنین انداز شد. 

شهادت و جراحت جمع کثیری از زائران، و رهروان خط حاج قاسم سلیمانی در عملیات تروریستی امروز عصر کرمان گواه محکم و مدال افتخار دیگری است بر موفقیت حاج قاسم در مبارزه با داعش و تروریسم، آنچنان که چهار سال پس از شهادت حسین گونه اش، گروه های تروریستی همچنان از اشاعه خط و منش ایشان و تکثیر حاج قاسم ها در میان جوانان این مرز و بوم واهمه دارند. 

هرچند همگان یقین دارند، عاملان و آمران این جنایت در اسرع وقت توسط خادمین امنیت کشور، شناسایی و دستگیر خواهند شد، اما این حمله تروریستی جای خالی حاج قاسم و همه شهدای مدافع حرم و امنیت را بیش از گذشته برای مردم ایران اسلامی نمایان نمود. شهدایی که اگر جان شیرین خود را در این مسیر تقدیم نکرده بودند.

اخبار تلخ این چنینی را باید هر روز در هر نقطه از ایران عزیزمان می شنیدیم. اینجانب به نمایندگی از مردم شریف و شهید پرور هرمزگان، ضمن همدری با خانواده شهدا و مجروحان این جنایت تروریستی، سلامتی مجروحان و علو درجات همه شهدای امنیت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.  

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627323

مهمترین اخبار ایران و جهان: