نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 15:42

دشمن بدنبال ملتهب ساختن فضای کشور است

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات دشمن به‌دنبال فضای امنیتی و ملتهب در جامعه است تا افکار عمومی را نسبت به برقراری امنیت دچار تردید کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در آئین خطبه‌های نماز جمعه تربت حیدریه، به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اشاره و اظهار کرد: دست‌های پلید شیطانی از آستین خبیث صهیونیست بین‌الملل و آمریکای ظالم بیرون آمد و در سالروز ولادت حضرت فاطمه سلام‌الله و چهارمین سالگرد شهید سلیمانی مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند.
 
وی هدف از این اقدامات بزدلانه و کورکورانه را آسیب رساندن به اقتدار نظام اسلامی که به لحاظ امنیتی و نظامی در سراسر دنیا شناخته شده‌است عنوان کرد و افزود: دشمن به دنبال آن است تا فضای عمومی جامعه را نسبت به برقراری امنیت دچار تردید کند.
 
امام جمعه تربت حیدریه اضافه کرد: دشمن بدنبال آن‌ است با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری انتخابات فضای کشور را ملتهب و امنیتی کند و از طرفی سرپوشی بر ناکامی‌های خود در جبهه مقاومت بگذارد و اینگونه القا کند که قدرت اول دنیا آنها هستند کما اینکه عملا چنین موضوعی صحت ندارد.
 
حجت الاسلام معلمی گفت: متاسفانه آمریکا و اروپا از این رژیم کودک‌کش حمایت می‌کنند، اما نظام اسلامی با هدف همگرایی و همبستگی در برابر ظلم و جنایت اسرائیل، بدنبال آن‌ است تا همه ملتها به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ‌پاخیزند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627567

مهمترین اخبار ایران و جهان: