نیوز سیتی!
20 اسفند 1402 - 16:19

انس با قرآن در عرصه کار و تولید موجب اصلاح و توسعه فرایند‌ها می‌شود

با تأکید بر اینکه انس با قرآن سلامت نفس، انسان‌دوستی و نوع‌دوستی را به ارمغان می‌آورد، گفت: توجه ویژه به قرآن در عرصه کار و تولید موجب اصلاح فرایند‌ها و توسعه فعالیت‌های این عرصه در کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیین اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم جامعه کار و تولید امروز یکشنبه 20 اسفندماه با حضور صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی؛ محمد چکشیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران و چهره‌های قرآنی این وزارتخانه در مجتمع آدینه تهران برگزار شد.

مرتضوی در این مراسم با اشاره به اهمیت انس و پرداخت به قرآن و صورت توسعه فعالیت‌های قرآنی در این وزارتخانه گفت: بسیار خرسندم که امروز در جمع شخصیت‌های برجسته‌ای قرار دارم که شیره جانشان را صرف آموزش، حفظ و تلاوت قرآن کریم نموده‌اند و قطعا همه شما به برکات و اثرات معنوی انس با قرآن بیشتر از همه واقف هستید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه انس با قرآن زمینه پیمودن راه را به سمت معبود سرعت می‌بخشد، اظهار کرد: انس با قرآن نگاه انسان را به مبدا و معاد تغییر می‌دهد. انس با قرآن سلامت نفس، انسان‌دوستی و نوع‌دوستی را به ارمغان می‌آورد به همین جهت توجه ویژه به قرآن در عرصه کار و تولید موجب اصلاح فرایند‌ها و توسعه فعالیت‌های این عرصه در کشور خواهد شد.

او ضمن قدردانی از فعالان قرآنی جامعه کار و تولید گفت: به همت بلندتان مخصوصا بانوان بزرگواری که با همراه داشتن فرزندانشان در این محفل شرکت کردند درود می‌فرستم و به تلاش مضاعفتان افتخار می‌کنم.

مرتضوی با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان به عنوان ماه بهار قرآن گفت: در آستانه ماه رحمت خدای متعال هستیم. ماهی که خداوند رحمان اندک اعمال ما را مشمول خیر کثیر می‌کند و لذا خاشعانه و عاجزانه از خداوند رحمان طلب می‌کنم که توفیق دهد تا دولت کریمه‌ای که تمام همتش صرف خدمت به ملت است، مشمول رحمت و توجه حضرتش قرار دهد و اگر توفیق یافتیم ان‌شاءالله در لحظات خاص، این کوچکترین بنده را هم دعا کنید.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1684767

مهمترین اخبار ایران و جهان: