نیوز سیتی!
23 اسفند 1402 - 16:46

واکنش الیوت به اتهامات؛ هیچ مالکیتی بر میلان نداریم

مالک پیشین باشگاه میلان به اتهامات نسبت داده شده به این مؤسسه درباره سندسازی برای انتقال مالکیتش به گروه ردبرد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مؤسسه مالی الیوت ادعاهای مطرح شده در خصوص احتمال سند‌سازی‌اش درباره انتقال مالکیت باشگاه میلان به گروه ردبرد را تکذیب کرد.

روز گذشته پلیس ایتالیا به دستور دادستانی شهر میلان، دفتر مرکزی باشگاه میلان و دو تن از مدیران فعلی و پیشین این باشگاه را برای یافتن سرنخ‌هایی از احتمال سند‌سازی درباره انتقال مالکیت آن بازرسی و پس آن گروه الیوت بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کرد.

در بیانیه منتشر شده توسط مؤسسه آمریکایی آمده است: در جریان گزارش‌‌های مربوط به تحقیق و بازرسی از مدیران اجرایی فعلی و پیشین باشگاه که به مخفی کردن مالکیت واقعی باشگاه از فدراسیون فوتبال ایتالیا متهم شده‌اند، قرار گرفتیم و لازم می‌دانیم بر این موضوع تأکید کنیم که این اتهامات بی‌اساس است. باشگاه میلان در تاریخ 31 آگوست سال 2022 به گروه ردبرد فروخته شد و از آن زمان، مؤسسه الیوت دیگر هیچ مالکیت و کنترلی بر میلان نداشته و سهامدار این باشگاه نیست.

مؤسسه الیوت سال 2018 در پی ناتوانی مالک چینی باشگاه میلان، یونگ‌هونگ‌لی در بازپرداخت وام‌های اخذ شده از این مؤسسه، مالک روسونری شد و چهار سال بعد آن را به گروه ردبرد به ریاست جری کاردیناله فروخت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1686367

مهمترین اخبار ایران و جهان: