نیوز سیتی!
25 اسفند 1402 - 02:35

صدوشصت‌ویکمین روز «طوفان الاقصی»| رژیم اسرائیل در حال بررسی شروط حماس/ ۶۰ شهید و ۱۶۰ زخمی در شمال غزه

حمله بالگردهای ارتش رژیم اسرائیل به صفوف دریافت کنندگان غذا و کمک در شمال غزه، تحویل شروط حماس به تل‌آویو و حمله توپخانه‌ای حزب الله به مواضع ارتش متجاوزان صهیونیست از مهمترین تحولات بامدادی فلسطین اشغالی است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ حزب الله لبنان بامداد امروز جمعه اعلام کرد که در حمایت از غزه، سایت نظامی ارتش رژیم اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد که در اثر آن نظامیان صهیونیست زخمی و یا کشته شده‌‌اند.

بعد از یک هفته گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در خصوص توافق آتش بس جدید در نوار غزه، رسانه‌های رژیم اسرائیل مدعی شدند که حماس پاسخ و شروط جدید خود را از طریق واسطه‌ها ارائه کرده و رژیم تل‌آویو در حال بررسی این شروط است.

مهمترین تحولات یکصدوشصتمین روز «طوفان الاقصی» را در ادامه دنبال کنید:

***************************************************************

حمله حزب الله به تجمع نظامیان صهیونیست

????حزب الله طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مقاومت و مردم فلسطین در غزه، روز گذشته ساعت 10:15 به وقت بیروت، گروهی از نظامیان ارتش رژیم اسرائیل را در اطراف سایت نظامی «الراهب» با توپ هدف قرار داده است و این حمله منجر به زخمی شدن اشغالگران شده است.

ادعای منابع صهیونیست درباره ارائه طرح جدید توافق آتش بس از سوی حماس

????منابع صهیونیستی بامداد امروز جمعه مدعی شدند که حماس از طریق میانجیگران طرح جدیدی را برای توافق تبادل اسرا ارائه کرده است.

????همزمان رادیو ارتش رژیم اسرائیل نیز به نقل از یک مقام صهیونیست گزارش داد که تل‌آویو در حال بررسی طرح حماس است.

جنایت جدید صهیونیست‌ها در شمال غزه؛ 60 شهید و 160 زخمی

????دیدبان حقوق بشر اروپا و مدیترانه اعلام کرد که در حمله بالگردهای ارتش اسرائیل به صف و تجمع فلسطینیان برای دریافت غذا در میدان کویت شهر غزه (شمال)، 60 نفر شهید و 160 تن زخمی شده‌اند که حال بسیاری از آن‌ها وخیم و احتمال افزایش شمار قربانیان زیاد است.
 

این خبر در حال بروز رسانی است...

 
 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1686867

مهمترین اخبار ایران و جهان: