نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 10:52

تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال تداوم دارد و در این زمینه محدودیت کامیون و کامیونت در محور هراز اجرا شد.

یدالله جهان‌تاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد پنج‌شنبه‌ای با ترافیک عادی و روان در جاده‌های شمال هستیم.

وی افزود: باتوجه به هشدار هواشناسی از بعدازظهر امروز شاهد بارش در سطح محورهای استان هستیم که احتمال ریزش سنگ در کوهستان‌ها وجود دارد و تاکیدمان به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در ارتفاعات استان مازندران است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، افزود: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه ۸ دی ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه هشتم دی ماه امسال از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه است؛ البته این محدودیت درصورت بروز ترافیک سنگین اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۸ دی ماه، از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی را در محور کیاسر خواهیم داشت.

جهان‌تاب در پایان گفت: توجه به هشدارها و همچنین همراه داشتن لوازم زمستانی باتوجه به فصل سرد برای خودروها ضروری است‌.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618667

مهمترین اخبار ایران و جهان: