نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 23:09

باید بر فضای همدلی و همراهی حاکم بر استان بالید

جت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه با حضور در همایش روحانیون، معتمدین و متنفذین اهل سنت استان کرمانشاه گفت: به فضل خدا عالمان دینی اهل تسنن و تشیع کشور، تکلیف محور عمل کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه با حضور در همایش روحانیون، معتمدین و متنفذین اهل سنت استان کرمانشاه در سالن همایش دانشگاه صنعتی کرمانشاه اظهار کرد: فضای همدلی، هم‌فکری، هم‌افزایی و همراهی در مجموعه استان و در همه ابعاد را مایه افتخار است.

وی افزود: دشمن که به اعتراف خودش در جنگ نظامی، اقتصادی، منطقه‌ای در تمام عرصه‌ها شکست‌خورده، امروز چشم امید به جنگ ادراکی و شناختی برای فاسد کردن اعتقادات و اخلاق جوانان ما، چه شیعه و چه سنی، دوخته است.

* حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با تصریح این‌که بی‌شک مقابله با این جنگ شناختی فقط با تبیین ممکن است و سلاح تبیین در دست عالمان دینی است، عنوان کرد: تحت هدایت و راهنمایی عالمان دینی، شاهد حضور یکپارچه و دشمن‌شکن مردم شریف ایران در انتخابات پیش ‌رو خواهیم بود

وی ادامه داد: اینکه مردم به چه کسی رأی می‌دهند به خودشان مربوط است و مهم حضور یکپارچه ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رأی است که به‌منزله تیری است که به قلب دشمن شلیک می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری با مروری بر پیشتازی نظام اسلامی در برافراشتن پرچم حق، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی پرچم توحید را در عالم برافراشته است و به‌پای این پرچم نورانی و سربلند، صدها هزار انسان فداکار، بصیر، خبیر و پاکباخته جان خود را فدا کردند و در مقابل دشمنان ایستادند.

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه میراث‌داری شهدای عزیز، بر دوش همه اُمت خصوصاً عالمان دین است، بیان کرد: به فضل خدا روحانیت اهل سنت و شیعه کشور، همواره در طول این سال‌ها به بهترین وجه به تکلیف خود عمل کرده‌اند.

*همایش روحانیون، معتمدین و متنفذین اهل سنت استان کرمانشاه 

 

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656367

مهمترین اخبار ایران و جهان: